×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
برنامه‌های جهش تولید در صنعت مس مورد بررسی قرار گرفت

تجارت گردان | برنامه‌های جهش تولید در صنعت مس مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از مس پرس، شرکت ملی مس بر پایه نتایح جدید اکتشافی که منجر به خبرهای خوب در خصوص افزایش ذخیره معدنی مس شده است و از سوی دیگر تهیه برنامه افزایش تولید مس به ۵۵۰ هزار تن در آینده نزدیک نیازمند برنامه‌ریزی و استفاده از پیمانکاران قوی و با تجهیزات پیشرفته است.
بر این اساس، تحقق این برنامه نیازمند دو برابر شدن ظرفیت استخراج است. شرکت ملی مس با درک این موضوع که هر گونه برنامه جهش تولید نیازمند تعامل و همراهی و تلاش مضاف پیمانکاران دارد نشستی با حضور پیمانکاران بخش خصوصی صنعت مس برگزار کرد تا موضوعاتی همچون تامین تجهیزات حفاری، و انفجار، ماشین‌‌آلات بارگیری و حمل و نوسازی ناوگان حمل و نقل معدنی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
دکتر سعدمحمدی در این نشست خطاب به پیمانکاران گفت: جهش تولید از مسیر تعامل قوی و موثر بین شرکت ملی مس و پیمانکاران محقق می‌شود.
وی افزود: در شرایطی هستیم که شرکت مس نقش ملی در اقتصاد کشور بازی می‌کند؛ بنابراین توسعه در صنعت مس یک ضرورت است.
مدیرعامل شرکت مس با اشاره به برنامه تولید ۵۵۰ هزار تن مس در افق ۱۴۰۳ نزدیک تصریح کرد: برای توسعه و افزایش تولید نیازمند نوسازی ناوگان و حمل و نقل معدنی و افزایش ظرفیت حفاری و برداشت ماده معدنی از ۱۹۲ میلیون تن به بیش از۳۵۰ میلیون تن هستیم و این مهم در صورتی محقق می‌شود که از الان برای آینده ناوگان معدنی خود برنامه ریزی داشته باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.