×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
برنامه‌های Paint و Photos با تغییرات ظاهری جدید به ویندوز ۱۱ می‌آیند

در ویندوز ۱۱ مایکروسافت از طراحی جدید در تمامی بخش‌ها رونمایی کرد. از این تغییرات در ظاهر نرم‌افزارها می‌توان به تغییر آیکون اپلیکیشن Photo و Paint اشاره کرد. حالا مایکروسافت در ادامه تغییرات ظاهری ویندوز ۱۱، چهره کلی این نرم‌افزارها را تغییر داده است. 

به گزارش تجارت گردان به نقل از gizmochina، مایکروسافت، غول فناوری آمریکایی بی سروصدا تصاویری از دو برنامه یاد شده را در اکانت رسمی unsplash آپلود کرده است که با اولین نگاه می‌توان متوجه تفاوت ظاهری نسخه جدید با نسخه‌های قدیمی شد. به نظر می‌رسد مایکروسافت در حال کار روی تغییر ظاهر تمامی برنامه‌های پیش‌فرض ویندوز ۱۱ است. به عبارت دیگر سایر برنامه‌های اصلی شامل ساعت، ضبط صدا، ماشین حساب، نوت پد به‌زودی تغییرات ظاهری جدیدی را دریافت خواهند کرد تا با محیط جدید ویندوز ۱۱ هماهنگی داشته باشند.

در نسخه‌ی جدید اپلیکیشن Photo و Paint شاهد منوی ribbon و طراحی Fluent در بخش بالای این برنامه‌‎ها هستیم که به فایل اکسپلورر جدید ویندوز ۱۱ شباهت دارد. در کنار تمام این تغییرات، مایکروسافت در حال کار کردن روی ادغام مایکروسافت تیمز با ویندوز ۱۱ است. در حال حاضر نسخه‌ی اولیه آزمایشی مایکروسافت تیمز برای ویندوز ۱۱ منتشر شده است اما راه درازی تا کامل شدن این برنامه وجود دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.