×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
برنده یک میلیارد ریالی جشنواره همراه بانک تجارت مشخص شد

تجارت گردان | برنده یک میلیارد ریالی جشنواره همراه بانک تجارت مشخص شد

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در اولین مرحله از قرعه کشی جشنواره همراه بانک تجارت که با حضور حق وردی قائم مقام مدیر عامل و مدیران ارشد بانک، صبح روز سه شنبه دهم دی ماه و با استفاده از گوی و گردونه انجام شد، لیلا قاسمی کاربر همراه بانک تجارت از استان سمنان، شعبه ایوانکی برنده جایزه یک میلیارد ریالی کمک هزینه خرید خودرو شد.

قائم مقام مدیر عامل بانک تجارت با اشاره به برگزاری این جشنواره گفت: بانک تجارت همواره از برگزاری این نوع جشنواره ها خاطره خوبی از خود نزد مردم و مشتریان خود بجا گذاشته است. وی افزود: همراه بانک تجارت همواره جزء بهترین اپلیکیشن های بانکی و مالی کشور بوده و با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده است.

در این مرحله علاوه بر معرفی برنده کمک هزینه خرید خودرو برای برنده اصلی، ۳۰جایزه نقدی ۱۰ میلیون ریالی، ۳۷ جایزه نقدی ۵۰ میلیون ریالی و ۵۰۰ کارت هدیه ۲ میلیون ریالی به کاربران همراه بانک، که از تاریخ ۱۵ آبان ماه تا ۱۵ آذر ماه ۹۸، اقدام به نصب و انجام تراکنش در این اپلیکیشن کرده بودند، تعلق گرفت.

  جشنواره «پاییزی همراه بانک تجارت» در دو دوره زمانی ۱۵ آذر ماه تا ۱۵دی ماه و از ۱۵ دی ماه تا ۱۵بهمن ماه سال جاری نیز برگزار خواهد شد، که برای هر مرحله جوایز متنوعی تخصیص یافته و در دوره سوم جشنواره، قرعه کشی جایزه بزرگ کمک هزینه خرید مسکن به مبلغ سه میلیارد ریال انجام می شود.

روشهای کسب و افزایش امتیاز و شرکت در قرعه کشی جشنواره پاییزی همراه بانک تجارت برای کاربران متفاوت است. نصب اپلیکیشن همراه بانک ۵۰ امتیاز، نصب فعال شتابی همراه بانک تجارت(برای مشتریان سایر بانک ها) ۶۰امتیاز، عضویت در باشگاه مشتریان و تکمیل پروفایل ۲۰ امتیاز، انتقال وجه ساتنا و پایا ۲۰ امتیاز، انتقال وجه داخلی( تجارت به تجارت)۱۰ امتیاز،  خرید شارژ ۶۰امتیاز،، خرید بسته اینترنتی ۷۰ امتیاز و پرداخت قبوض هم هر یک۳۰ امتیاز برای کاربر همراه بانک تجارت به همراه خواهد داشت.

اسامی برندگان مرحله اول جشنواره بزرگ پاییزی همراه بانک تجارت را می توانید در سایت اینترنتی بانک تجارت به آدرسwww.tejaratbank.ir  ببینید.

اعضای باشگاه مشتریان بانک تجارت و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط شرکت در جشنواره های این باشگاه و آگاهی از اسامی برندگان می توانند به پایگاه اینترنتی باشگاه مشتریان تجارت به نشانی www.tejaratclub.ir مراجعه کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.