×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برپایی ایستگاه های «پست یافته» در مراسم راهپیمایی «عیدغدیرخم» در تهران

به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست، شریف زاده با اشاره به وسعت برنامه های امسال ستاد اربعین شرکت ملی پست از ارتقای کیفیت این برنامه خبر داد.
وی افزود: هدف ما این است بر اساس تجربیات سال گذشته، امسال شاهد خدمات بهتر به زائرین اربعین حسینی باشیم.
رئیس ستاد اربعین شرکت ملی پست گفت: ظرفیت های فنی شبکه پستی فرصت ارزشمندی را فراهم کرده که در حماسه بزرگ راهپیمایی اربعین، خدمتگزار زائرین حسینی باشیم.
شریف زاده ادامه داد: کارکنان شرکت ملی پست در قالب «نذرخدمت» می توانند در این رویداد بزرگ حضور داشته و در حد توان و تخصص خود با ستاد اربعین این شرکت همکاری نمایند.
وی با اشاره به حضور فعال شرکت پست در راهپیمایی ۱۰ کیلومتری عیدغدیرخم در تهران بیان کرد: شرکت ملی پست با استقرار ایستگاه های خدمت پست یافته به هموطنان در این مراسم، آمادگی خود را برای مراسم بزرگ اربعین حسینی ارزیابی می کند.
در ادامه محمدباقربومیان؛ دبیر ستاد اربعین شرکت ملی پست بر ضرورت هماهنگی های بیشتر ارائه خدمت پست یافته به عنوان خدمتی مهم در تجمع عظیم عیدغدیر در تهران و راهپیمایی اربعین تاکید کرد و از  پیش بینی های لازم برای اجرای هرچه بهتر  برنامه ها و آمادگی کامل ستاد اربعین برای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان خبرداد.
نشست ستاد اربعین شرکت ملی پست با حضور سعید شریف زاده؛ رئیس ستاد اربعین، محمد باقر بومیان، دبیر ستاد و سایر اعضای این ستاد به صورت حضوری و برخط در سالن کنفرانس ساختمان شهیددستگیر برگزارشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.