×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برگزاری آیین معارفه مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره بانک دی

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ در این مراسم که به صورت آنلاین نیز برای تمامی روسای شعب استانی نیز برگزار شد، بهمن اسکندری، مدیرعامل بانک، ضمن قدردانی از اعضای پیشین هیئت‌مدیره، مدیران و همکاران بانک به پاس تلاش‌ در اعتلای بانک گفت: خداوند را شاکرم که افتخار خدمت در بانک ارزش‌آفرین دی را به ما عطا کرد تا بتوانیم خدمتگزار خانواده معزز شهدا و ایثارگران باشیم.

اسکندری انسجام را از الزامات اساسی حرکت مطلوب سازمان دانست و گفت: سازمانی که برخوردار از انسجام شناختی، فکری و دلی باشد با تفکر یکسان در رویه‌ها و همدلی و همراهی همه‌جانبه نیروها از تمام موانع عبور می‌کند و نتیجه آن انسجام عملیاتی خواهد بود.

وی افزود: خدا را شاکرم که این انسجام و همدلی برای حرکت در مسیر تحقق اهداف، در هیئت‌مدیره فعلی وجود دارد که امیدواریم با تزریق این روحیه در بدنه سازمان، انسجام عملیاتی بانک بهبود یابد.

مدیرعامل بانک دی با توصیه به کارکنان به التزام به اخلاق حرفه‌ای در رفتار با مشتری و همکار گفت: اگر مسئولیت‌پذیری ما ریشه در اخلاق حرفه‌ای داشته باشد، اعتماد، که گرانبهاترین دارایی مشتریان نزد ماست، در ذهن مشتری و در روابط میان همکاران ایجاد می‌شود.

اسکندری در پایان با اشاره به برنامه‌های هیئت‌مدیره برای تسریع در تحقق افزایش سرمایه بانک، پیگیری خروج نماد دی از تعلیق، تحول در امور ارزی و بین‌الملل، بهبود سرمایه‌گذاری‌ها و سودآوری شرکت‌های گروه، جذب منابع، مدیریت هزینه‌ها و جانشین‌پروری گفت: بایستی با بازطراحی ساختار بانک در راستای همسویی با استراتژی‌های هیئت‌مدیره، در کنار اجرای برنامه تحول بانک، به دنبال خلق ایده‌ها و فرصت‌هایی برای ارزش‌آفرینی و سودآوری بانک باشیم.

در ادامه این نشست علیرضا قیطاسی، رئیس هیئت مدیره بانک، با قدردانی از خدمات اعضای پیشین هیئت مدیره و ابراز خرسندی از حضور اعضای جدید هیئت‌مدیره، حرکت بانک دی را رو به پیشرفت خواند و با بیان این که رسیدن به نقطه مطلوب، همت و کار مضاعف می‌طلبد، گفت: شاخص‌های بانکداری در بانک دی رو به رشد است با همدلی کارکنان، روزهای بسیار خوبی در انتظار آن است.

در ادامه، محمدرضا ادبی نایب رئیس هیئت مدیره بانک دی با تاکید بر این که این بانک، امانتی در دست مدیران و کارکنان است، اظهار امیدواری کرد با وجود بدنه چابک و مدیریت تحول آفرین، در سایه همدلی و همگرایی، بانک به جایگاه واقعی خود دست یابد.

اسماعیل جلیلی عضو هیئت مدیره بانک دی نیز با اشاره به این که اکنون یکپارچگی در سطوح مدیریت و اجرایی بانک وجود دارد، گفت: برنامه تحول و نقشه راه بانک به درستی در حال اجرا است و با همکاری همه اعضا، مسیر پیشرفت با سرعت و دقت طی خواهد شد.

فریدون رشیدی عضو هیئت مدیره بانک دی هم در این جلسه با بیان این که اشتراکات ذهنی فراوانی میان اعضای هیئت مدیره بانک وجود دارد، افزود: جوانگرایی در بانک اوج گرفته و امیدواریم با ادامه مسیر کنونی، اقدامات موثرتری به منظور احیای ظرفیت‌های موجود بانک انجام شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.