×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برگزاری اجلاس روسای بهداشت صنعت پتروشیمی

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شیراز: این اجلاس با هدف هم اندیشی و سیاستگذاری در حوزه بهداشت صنعتی، معرفی پروژه های برتر و نوین انجام شده در شرکتهای پتروشیمی و آخرین دستاوردها انجام گردید.

در این اجلاس ماندانا آقابیگی رئیس بهداشت صنعتی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین، به تشریح اهداف اجلاس و اهمیت موضوع و ضرورت تبادل تجارب و دستاوردهای ارزشمند شرکتها پرداختند.

همچنین محمدعلی خادمیان مدیر HSE شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به نقش و جایگاه بهداشت صنعتی در ساختار HSE، برگزاری این اجلاس را جهت هم اندیشی و الگو برداری از اقدامات شرکتها بسیار ارزنده و حائز اهمیت برشمردند.

مهندس داود عمادی مدیر HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و مادر و همچنین تشکر از میزبانی شرکت پتروشیمی پارس ، از فعالیت ها و اقدامات ارزشمند شرکت ها قدردانی نمودند.

ایشان ضمن بیان سیاستهای کلان شرکت ملی صنایع پتروشیمی به تشریح نظامنامه HSE و ایجاد فرصت مناسب جهت ارتقاء جایگاه کارکنان بهداشت صنعتی پرداختند.

در ادامه گزارش عملکرد شرکت پتروشیمی پارس و پروژه های اجرایی و پژوهشی برتر شرکت های پتروشیمی آریا ساسول و پایانه ها و مخازن پتروشیمی ارائه گردید. در خلال برنامه مراسم تجلیل و بزرگداشت روز زن با اهدا دسته گل به بانوان حاضر در جلسه برگزار گردید.

در بخش اختتامیه ماندانا آقابیگی رییس بهداشت شرکت ملی صنایع پتروشیمی پس از بیان اهم مباحث مطرح شده، رئوس برنامه های آتی را تشریح و اجلاس به کار خود پایان داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.