×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برگزاری اختتامیه همایش نغمه سرایان اهل سنت کشور در ایـزوایکـو

سلمان ضربی مدیرعامل ایزوایکو در اختتامیه این همایش، ضمن تبریک به مناسبت عید سعید مبعث اظهار کرد: به همت جوانان این مملکت و مسوولین خدومی که در عرصه های مختلف تلاش می کنند، دربهای فتوحات یکی پس از دیگری فتح می شود.

وی افزود: خداوند را شاکریم در این مجتمع که جبهه جنگ اقتصادی و صنعتی است برای ظهور و ثبوت توانایی فرزندان این مملکت، موفق شدند کشتی بزرگ و اقیانوس پیما را  که تقریبا ۲۰ سال پیش، جز یکی از پیشرفته ترین کشتی های موجود در جهان بوده بسازند و با عنوان پرچم جمهوری اسلامی ایران در همه دریاهای آزاد و تمام بنادر جهان بتواند تردد داشته باشد و کالاهای ایرانی و خارجی را جابه جا نماید.

ضربی ادامه داد: بر مردمان جهان باورپذیر نیست کشوری که بیش از ۴۰ سال با این حجم از تحریم ها، هنوز روی پای خود ایستاده و اکنون نیز در حال تلاش و ادامه دادن است و پیشرفت روزافزونی را دارد.

مدیرعامل ایزوایکو عنوان کرد: مسیر پیشرفت این کشور به دست تک تک جوانان ما رقم می خورد وباید این خودباوری و همت بلند و دل آگاه را داشته باشیم تا بتوانیم در عرصه های مختلف صنعتی موفقیت کسب کنیم.

ارجونی مسئول سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی کشور نیز در این همایش اظهار کرد: اختلاف افکنی و تفرقه و  انشقاق بین گروه های مذهبی از شیوه های ترکیبی دشمن است.

وی افزود: با درایت بزرگان و  با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب نقشه دشمنان نقش بر آب شد.

در پایان این همایش شرکت کنندگان به همراه جمعی از مدیران و مهندسین ایزوایکو، از مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران بازدید و از نزدیک با روند ساخت شناورهای مختلف آشنا شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.