×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برگزاری جلسه تولید مجتمع مس سونگون با حضور مدیرعامل شرکت ملّی صنایع مس ایران

دکتر رستمی در این جلسه خطاب به پرسنل شرکت ملّی صنایع مس ایران گفت: کار شما کار جهادی است و خداوند توفیق دهد در این لباس سربازی، در راستای بالندگی و اعتلای میهن عزیزمان موفق باشیم.

مدیرعامل شرکت ملّی صنایع مس ایران با اشاره به طرح های توسعه مجتمع مس سونگون بعنوان یکی از اولویت های شرکت مس افزود: از تمامی حواشی و مسائلی که زمان را از ما بگیرد پرهیز کنید و به فکر سرعت بخشیدن به این طرح ها باشید و باید بر روی تحقق اهداف تعیین شده یعنی تولید ۴۰۰ هزار تن کاتد و ۱ میلیون تن کنسانتره در عرض سه سال ، تمرکز نمود.

دکتر رستمی با اشاره به اهمیت منابع انسانی بعنوان ثروت اصلی شرکت مس افزود: باید قدردان همکاران مهربان باشیم و هر یک از مدیران و مجموعه باید به عنوان پشتیبان درجه یک برای پرسنل رفتار نمایند.

مدیرعامل شرکت مس با اشاره به قدمت بالای معدنکاری و توان بالای مهندسین ایرانی افزود: استفاده از پتانسیل های مراکز دانش بنیان باید به گونه ای باشد که بعد از چند سال بتوانیم بر صادرات قطعات، تجهیزات، تکنولوژی و دانش این صنعت مبادرت ورزیم آنموقع می توان گفت با استفاده از این ظرفیت ها توسعه یافته ایم و انتظار بنده نیز همین است زیرا بر توان مهندسان و متخصصان داخلی اعتقاد و اعتماد دارم.

دکتر رستمی با اشاره به توسعه کشور کره با دو شرکت بزرگ آن کشور افزود: میهن عزیزمان ایران نیز می تواند با اتکا به چند شرکت بزرگ صنعتی خود توسعه یاید که شرکت مس یکی از این شرکت ها می باشد و تمامی همکاران باید بکوشیم حداقل یک سوم این میزان از پیشرفت را ایجاد کنیم و در راستای تحقق این امر باید بکوشیم تا هر استعدادی در منطقه هست از صنایع لبنی تا پیچیده ترین تکنولوژی ها، مورد حمایت قرار دهیم تا شاهد شکوفایی و به ثمر نشستن این استعدادها و به تبع از آن اشتغال زایی و محرومیت زدایی از منطقه باشیم.

 در این جلسه گزارش جامعی از عملکرد مجتمع در سال ۱۴۰۰ ارایه گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.