×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
برگزاری نشست تعاملی حمایت از محرومان منطقه در ذوب آهن اصفهان

تجارت گردان – یزدی زاده در این جلسه گفت : ذوب آهن اصفهان تا آنجا که در توانش باشد ، کمک به محرومان منطقه را به عنوان یک مسئولیت اجتماعی مد نظر دارد و این کار موجب رضایت خاطر همه مسئولین و کارکنان این شرکت است .
وی افزود : بهترین کمک به محرومان ، بسترسازی برای اشتغال آنهاست و می توان در این راستا رشته های شغلی را در قالب تعاونی ، شرکت یا کارگاه سازماندهی کرد که افزایش بهره وری را به دنبال دارد و در این راه کمیته امداد و بسیج می توانند بسیارکارساز و موثر باشند .
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان افزود : این شرکت در خصوص تامین نیازهای خود نیز می تواند از محرومان منطقه حمایت کند و این کار از طریق تاسیس شرکت یا تعاونی قابل انجام است .
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لنجان در این نشست ، فعالیت های گروه های جهادی ذوب آهن را قابل تقدیر دانست و گفت : این مجتمع عظیم صنعتی طی سال های گذشته در ساخت ۲۴ واحد مسکونی مشارکت و کمک نموده و این سازمان را در حل مشکلات مربوط به مسکن محرومان یاری داده است که امیدوارم این کمک ها با توجه به شرایط اقتصادی کشور ، افزایش یابد .
سرهنگ محمدی فرمانده سپاه لنجان نیز  از مدیریت ذوب آهن اصفهان و فعالیت گروه های جهادی  این شرکت در جهت کمک به محرومان منطقه تقدیر کرد و این کمک ها را در شرایط کنونی جامعه بسیار ضروری و حیاتی دانست .
وی با اشاره به نقش مهم بسیج در حمایت از محرومان افزود : با انسجام و آموزش محرومان وهمچنین تاسیس تعاونی می توان به ویژه به افرادی که درآمدی ندارند ، کمک اساسی و مهم نمود .
معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی ذوب آهن اصفهان نیز گزارشی از فعالیت های این شرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی ارائه داد و افزود :  کمک به محرومان منطقه یکی از اولویت های اصلی این فعالیت ها است که در این راستا از کمیته امداد شهرستان حمایت های لازم صورت گرفته و همچنین تلاش کردیم در شرایط کرونا به دانش آموزان کمک کنیم.  

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.