×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برگزاری پنجمین جلسه کمیته مضمون مدیریت بهینه منابع و تسهیلات در بانک ملی ایران

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، حامد فقیهیان رئیس اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به وضعیت پیشرفت و انحراف پروژه های مضمون مدیریت بهینه منابع و تسهیلات اشاره کرد و راهکارهای لازم برای رفع موانع و تسریع در انجام امور به مجریان پروژه‌ها اعلام شد.

 در ادامه این مراسم مدیران پروژه‌ها به ارائه وضعیت پروژه‌های جاری، راهکارها و تشریح چالش‌های اجرایی پرداخته و راهکارهای پیشنهادی خود را در این زمینه مطرح کردند.

سامانه تسهیلات، مدیریت دارایی و بدهی ، زنجیره تامین مالی ، اعتبارسنجی و رتبه بندی مشتریان  از جمله موارد بررسی شده در این جلسه بوده و مدیران پروژه حوزه مالی نیز با  اختتام پروژه های خود نسبت به ارائه دستاوردهای استراتژیک آن اقدام کردند. 

همچنین محمد نجف زاده معاون برنامه ریزی و تحول  نیز ضمن اشاره به اهمیت پروژه تسهیلات ، خواستار گزارش دهی منظم در خصوص پیشرفت پروژه ها شد. 

در پایان عباس پیروزی نیز از همکاری ادارات در پیشبرد پروژه در راستای نیل به اهداف بانک تقدیر و بر نقش حایز اهمیت ادارات فناوری اطلاعات در توسعه سیستم ها و سامانه های مورد نیاز بانک  تاکید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.