×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
برگزاری 4 مزایده اموال تملیكی در مهرماه

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، عبدالمجید اجتهادی از برگزاری ۴ مزایده توسط این سازمان در مهرماه خبر داد و اظهار کرد: مزایده سراسری ۲۷۲، مزایده فوق العاده ۵۸۰، مزایده فوق العاده سراسری ۵۸۱ و مزایده سراسری ۱۱۴۳ در مهرماه برگزار می شود.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به تشریح مزایده های پیشرو پرداخت کرد و افزود: در مزایده سراسری ۲۷۲ همه کالاها عرضه می شود و متقاضیان از ۱۸ تا ۲۳ مهرماه جاری می توانند از کالاها بازدید و پیشنهاد خود را ارائه کنند، رمزگشایی و اعلام برندگان این مزایده ۲۹ مهرماه خواهد بود.

وی همچنین درباره مزایده فوق العاده ۵۸۰ گفت: این مزایده خاص کالاهای استان هرمزگان است و متقاضیان از ۲۰ تا ۲۵ مهرماه جاری فرصت بازدید و ارائه پیشنهاد دارند و رمزگشایی و اعلام برندگان ۳۰ مهرماه صورت می گیرد.

اجتهادی به مزایده فوق العاده سراسری ۵۸۱ نیز اشاره و بیان کرد: این مزایده مربوط به خودروهای سواری،سنگین، ماشین آلات راه سازی و معدن است و متقاضیان می توانند در بازه زمانی ۲۴ تا ۲۹ مهرماه بازدید و پیشنهاد خود را ارائه دهند، زمان رمزگشایی و اعلام برندگان نیز ۳ آبان ۱۴۰۲ است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۴ مهرماه ۱۴۰۲ مهلت ارسال پیشنهاد برای مزایده ۱۱۴۳ را دارند،گفت: ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲ زمان رمزگشایی و اعلام برندگان این مزایده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.