×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بزرگترین مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور آغاز شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، مراسم افتتاحیه ششمین دوره مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور صبح امروز با حضور ۲۹ تیم از ۱۴ استان کشور، با حضور مدیران شرکت‌های شرکت کننده در دانشگاه آزاد شهر سیرجان برگزار شد.

پرهام خواجه‌پور مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در آیین گشایش این مسابقات ضمن تشکر از برگزارکنندگان و مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به دلیل حمایت از این رویداد عنوان کرد: هدف از برگزاری مسابقات امداد و نجات، آشنایی تیم‌های شرکت‎‌کننده با استفاده از ابزارهای به روز در امر ایمنی و همچنین تقویت روحیه مشارکت میان آنهاست.

خواجه‌پور تاکید کرد: پس از برگزاری آزمون علمی میان تیم‌های شرکت کننده، مسابقات عملی آغاز می‌شود و انتظار داریم شرکت‌کنندگان در این مسابقات ضمن پیشگیری از بروز حوادث، بیش از پیش آمادگی رویارویی با حوادث احتمالی در محیط کار را داشته باشند.

وی اضافه کرد: آیتم‌های این دوره از مسابقات نسبت به سال گذشته تفاوت‌های قابل توجهی داشته و تلاش داریم تا با به روز رسانی آمادگی و توان امدادگران میزان حوادث را در معادن به صفر برسانیم.

حجت فشانی مدیر مجتمع ماهان سیرجان نیز در مراسم افتتاحیه ضمن خیرمقدم به تیم‌های شرکت کننده تاکید کرد: افزایش و ارتقاء ایمنی، آمادگی رویارویی با حوادث احتمالی، پیشگیری از وقوع حوادث و… از جمله اهداف مهمی است که با برگزاری این مسابقات دنبال می‌کنیم.

مدیر مجتمع ماهان سیرجان همچنین تصریح کرد: اخلاق‌مداری از مهمترین اهدافی است که توقع داریم تیم‌ها طی سه روز برگزاری مسابقات به آن توجه ویژه داشته باشند.

گفتنی است ششمین دوره مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور از ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در شهر سیرجان کرمان و به میزبانی شرکت ماهان سیرجان برگزار می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.