بزرگترین مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور آغاز شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، مراسم افتتاحیه ششمین دوره مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور صبح امروز با حضور ۲۹ تیم از ۱۴ استان کشور، با حضور مدیران شرکت‌های شرکت کننده در دانشگاه آزاد شهر سیرجان برگزار شد.

پرهام خواجه‌پور مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در آیین گشایش این مسابقات ضمن تشکر از برگزارکنندگان و مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به دلیل حمایت از این رویداد عنوان کرد: هدف از برگزاری مسابقات امداد و نجات، آشنایی تیم‌های شرکت‎‌کننده با استفاده از ابزارهای به روز در امر ایمنی و همچنین تقویت روحیه مشارکت میان آنهاست.

خواجه‌پور تاکید کرد: پس از برگزاری آزمون علمی میان تیم‌های شرکت کننده، مسابقات عملی آغاز می‌شود و انتظار داریم شرکت‌کنندگان در این مسابقات ضمن پیشگیری از بروز حوادث، بیش از پیش آمادگی رویارویی با حوادث احتمالی در محیط کار را داشته باشند.

وی اضافه کرد: آیتم‌های این دوره از مسابقات نسبت به سال گذشته تفاوت‌های قابل توجهی داشته و تلاش داریم تا با به روز رسانی آمادگی و توان امدادگران میزان حوادث را در معادن به صفر برسانیم.

حجت فشانی مدیر مجتمع ماهان سیرجان نیز در مراسم افتتاحیه ضمن خیرمقدم به تیم‌های شرکت کننده تاکید کرد: افزایش و ارتقاء ایمنی، آمادگی رویارویی با حوادث احتمالی، پیشگیری از وقوع حوادث و… از جمله اهداف مهمی است که با برگزاری این مسابقات دنبال می‌کنیم.

مدیر مجتمع ماهان سیرجان همچنین تصریح کرد: اخلاق‌مداری از مهمترین اهدافی است که توقع داریم تیم‌ها طی سه روز برگزاری مسابقات به آن توجه ویژه داشته باشند.

گفتنی است ششمین دوره مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور از ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در شهر سیرجان کرمان و به میزبانی شرکت ماهان سیرجان برگزار می‌شود.

فتحنایی

Recent Posts

پذیره نویسی صندوق بخشی سیمانی کاریزما

پذیره نویسی سیمانا از ۹ تیرماه آغاز می گردد.

8 ساعت ago

حضور پررنگ بانک سینا در مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر

همزمان با برگزاری میهمانی عید غدیر در شهرهای مختلف کشور، بانک سینا موکب پذیرایی از…

15 ساعت ago

انتصاب جناب آقای دکتر ظهرابی به سمت معاونت فناوری اطلاعات موسسه اعتباری ملل

دکتر مسعود ظهرابی طی حکمی از سوی مدیرعامل محترم موسسه اعتباری ملل از اول تیرماه…

15 ساعت ago

راه‌اندازی سیستم چت آنلاین در بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد با هدف ارائه خدمات نوین بانکی و ارتقای سطح کیفی خدمات، سیستم چت…

15 ساعت ago

مزایده عمومی املاک مازاد بانک اقتصادنوین

بانک اقتصادنوین در راستای اجرای«قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر» و رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بانک مرکزی…

15 ساعت ago

مراسم تکریم سادات در بانک صنعت و معدن

در آستانه عید سعید غدیر خم مراسم تکریم سادات با حضور حسین عسکری رییس هیات…

15 ساعت ago