×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تجارت گردان | بزرگترین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف جهان

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از وزارت صنعـت، معدن و تجارت، ​فرشته دست پاک رئیس مرکز ملی فرش ایران با اعلام این خبر، افزود: در این نمایشگاه حدود ۷۰۰ غرفه با مشارکت بهترین‌های فرش دستباف برپا خواهد شد و از ۴ فرش بزرگ یکپارچه دنیا نیز رونمایی خواهد شد.
وی با تأکید بر این نکته که نمایشگاه امسال با روش و ابعاد متفاوتی برگزار می‌شود، تصریح کرد: تجار خارجی و علاقمندان فرش دستباف ایران از کشور‌های مختلف دنیا برای حضور در نمایشگاه دعوت شده‌اند.
 پیش بینی کارت‌های اعتباری برای خرید مهمانان خارجی 
رئیس مرکز ملی فرش ایران گفت: تلاش ما این است که از طریق بانک‌ها، کارت‌های اعتباری (credit card) برای مهمانان خارجی که علاقمند به خرید هشتند، قرار دهیم تا مشکل ارزی حل شود.
خانم دستپاک همچنین اضافه کرد: نمایشگاه فرش دستباف با محوریت مرکز ملی فرش ایران و با حضور و مشارکت تشکل‌های مختلف تولیدی و صادراتی و مراکز علمی و دانشگاهی حوزه فرش برگزار می‌شود.
 الگو سازی تولید صادرات محور و متناسب با نیاز‌های بازار مصرف در نمایشگاه 
وی با اشاره به ویژگی‌های این نمایشگاه، افزود: ارتباط مستقیم تولید کنندگان و تجار داخلی و مدعو از کشور‌های مختلف و ایجاد فضای رقابت بین تولیدکنندگان، الگو سازی تولید صادرات محور و متناسب با نیاز‌های بازار مصرف از ویژگی‌های این نمایشگاه است.
 تکریم بانوان کارآفرین حوزه فرش در نمایشگاه 
رئیس مرکز ملی فرش ایران همچنین گفت: توجه ویژه به نقش زنان در فرآیند تولید و تجارت فرش دستباف با برگزاری همایشی با همین مضمون برای تکریم بانوان کارآفرین حوزه فرش، از دیگر اقدامات این نمایشگاه است.
خانم دستپاک در ادامه افزود: نمایش فرآیند تولید فرش و آیین انتخاب فرش‌های برتر با رویکردی متفاوت در این نمایشگاه اجرایی خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.