×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بزرگداشت روز کارگر در شرکت نفت پاسارگاد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل شرکت نفت پاسارگاد، روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه جاری همزمان با روز جهانی کارگر مراسم بزرگداشت این روز در کارخانه تهران نفت پاسارگاد برگزار شد و کارگران نمونه معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.
مدیر عامل شرکت نفت پاسارگاد در این آیین که همزمان به صورت زنده و مستقیم در ۵ مجتمع تولیدی و ۲ پایانه صادراتی نفت پاسارگاد پخش می‌گردید، از طریق ارتباط زنده تصویری روز کارگر را به کارگران و کارکنان کارخانه‌ها تبریک گفت.
دکتر اسفندیار در این مراسم ضمن بزرگداشت مقام والای کارگران به عنوان سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی و تلاشگران عرصه تولید از زحمات همه همکاران نفت پاسارگاد قدردانی و پیشرفت این شرکت و رشد تولید در سال گذشته را حاصل تلاش همه کارکنان و کارگران عنوان کرد.
وی با اشاره به افزایش ۳۳ درصدی تولید نفت پاسارگاد نسبت به مدت مشابه سال قبل، اظهار کرد: بنا را بر این گذاشتیم که امسال تولیدمان را از یک میلیون و ۳۳۰ هزار تن قیر به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن برسانیم.
اسفندیار ضمن بیان وضعیت موجود در خصوص نحوه فروش محصولات، تصریح کرد: در حال حاضر محصولات شرکت نفت پاسارگاد صرفا از طریق عرضه در بورس کالا صورت می‌پذیرد. لذا در نظر داریم با فعال نمودن فروش ارزی، سود دهی شرکت را به حداکثر رسانیم.
وی با تاکید بر اهمیت موضوع معیشت و رفاه کارگران گفت: از زمان حضور در نفت پاسارگاد این دغدغه را داشته و داریم تا بتوانیم مشکلات معیشتی و رفاهی پرسنل را تا حد امکان به حداقل برسانیم و امسال نیز این موارد به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.
مدیرعامل نفت پاسارگاد یکی از مهم‌ترین دغدغه های کارگران را موضوع مسکن عنوان کرد و افزود: امسال به صورت جدی تشکیل تعاونی مسکن را دنبال می کنیم.
به گفته این مقام مسئول، اجرای طرح طبقه بندی مشاغل نیز به عنوان یکی از مطالبات جدی کارگران و کارکنان در دست بررسی قرار دارد.
در ادامه این مراسم چند نفر از نمایندگان کارگران به بیان مسائل و دغدغه های خود پرداختند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.