×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بسیج خدمات سازمان تأمین اجتماعی برای نسخه الکترونیک و طرح ۳۰۷۰

به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر مصطفی سالاری در جلسه هفتگی زندگی با کرونا که به منظور بررسی اقدامات و برنامه‌های جاری این سازمان برای کنترل و کاهش عوارض بیماری کرونا برگزار شد، اظهار داشت: خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی در اولویت قرار دارد.

وی افزود: خرید ۱۷۵ دستگاه ونتیلاتور که براساس سطح بندی ارائه خدمات درمانی در دستور کار سازمان تأمین اجتماعی قرار داشت و می‌بایست در ماه‌های آینده خریداری شود را به زودی خریداری می‌کنیم و در اختیار بیمارستانهای تأمین اجتماعی سراسر کشور قرار می‌دهیم.

سالاری تصریح کرد: تجهیزات پزشکی مورد نیاز سازمان تأمین اجتماعی با حداکثر سرعت و از بهترین برندهای تولیدی داخل کشور خریداری می‌شود تا در زمان استفاده بتوانیم خدمات مطلوبی به جامعه تحت پوشش ارائه دهیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی توسعه خدمات غیرحضوری این سازمان برای کاهش مراجعات حضوری به شعب را از دیگر اولویت‌ها برشمرد و گفت: به منظور پشتیبانی خدمات غیرحضوری و پاسخگویی مناسب به جامعه تحت پوشش سامانه پاسخگویی با شماره ۱۴۲۰ در اختیارجامعه قرار دارد و ظرفیت پاسخگویی این مرکز به زودی با میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

در این جلسه همچنین معاونین و مدیران واحدهای مختلف سازمان تأمین اجتماعی گزارش‌هایی درباره اقدامات و برنامه‌های در دست اجرا برای خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا ارائه دادند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.