×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

تجارت گردان | بسیج قلب شورانگیز احساسات انقلاب است؛ ما در حال عبور از تحریم‌ها هستیم

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از  تسنیم از همدان، سرلشگر پاسدار حسین سلامی صبح امروز در اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان همدان با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج از اعجاز الهی بود برای انقلاب اسلامی که در ذهن مبارک حضرت امام (ره) شکل گرفت.

وی با بیان اینکه بسیج درخت تناوری است که توسط رهبری معظم انقلاب اسلامی این رهبری شجاع و پیشوای فداکار انقلاب ریشه‌های مستحکم آن در اعماق ایمان و احساس ملت ایران جا گرفت است، افزود شاخه‌های دل انگیز، پرثمر و زیبای بسیج همه سرزمین دل‌ها و قلب‌ها را با عطر دل انگیز خود پرنشاط کرده است.

سردار سلامی گفت: بسیج بلد طیب و سرزمین پاکیزه‌ای است که از آن نهال پاکیزه می‌روید و شما خواهران و برادران بسیجی باور کنید و به این حقیقت مومن باشید که شما تجلی نزول نصرت الهی بر ولی خدا و امت اسلام در این دوره هستید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به بسیجیان حاضر در این اجتماع بزرگ گفت: شما تصویر زمینی ملائک هستید که روزی در جنگ بدر و احد برای یاری پیامبر(ص) نازل شدید و امروز با حضور پر صلابت و آگاهانه برای یاری امام زمان خود آماده و در صحنه هستید.

وی با بیان اینکه وجود شوق‌افزا و شورانگیز بسیجیان در میدان نشانه نزول نصرت‌های الهی بر این سرزمین است و تراکم این حضور سرشار از معنویت و فداکاری امروز دشمنان را مایوس می‌کند، افزود: حضور هر یک از شما از اصابت یک موشک به قلب دشمن در کفرستان استکبار موثرتر است.

بیشتر بخوانید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.