×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | بلاتکلیفی احداث شهرک صنعتی برای صحافان / قیمت کاغذ ۲۰ درصد کاهش قیمت داشته است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، جلیل غفاری، رئیس اتحادیه صحافان در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت بازار کاغذ اظهار کرد: احداث شهرک صنعتی برای اتحادیه صحافان، هفته آینده تعیین تکلیف می‌شود،این امر مستلزم جواب نامه از سوی اتاق اصناف است.

رئیس اتحادیه صحافان با بیان اینکه قیمت کاغذ ۲۰ درصد کاهش یافته است، اظهار کرد: هم اکنون روند قیمت کاغذ روند نزولی است و بعید می‌دانم نرخ کاغذ، روند افزایشی به خود بگیرد.

رهبر در پاسخ به این پرسش که بازار کاغذ را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ تصریح کرد: اگر دولت بتواند به وظایف خود همچون ثبت سفارش، مسائل گمرکی، ارزی و بانکی عمل کند مشکلی در تامین کاغذ در بازار نخواهیم داشت.

به گفته رئیس اتحادیه صحافان، صادراتی در بازار کاغذ وجود ندارد چرا گه ابتدای باید نیاز داخل تامین شود سپس به نیاز خارج بپردازیم.

رهبر در ادامه از وضعیت صنف صحافان در کشور گفت: صحافان در کشور، با مشکلات بسیاری مواجه اند که این امر موجب شده تا سفارشات کاهش پیدا کند.

رئیس اتحادیه صحافان یادآوری کرد: کاغذ و مقوا از نمونه محصولاتی به شمار می‌رود که به دلیل دایره گسترده استفاده از آن در عرصه‌ها و حوزه‌های گوناگون و نقش و اهمیت نافذ آن در صنعت چاپ، به عنوان پیش نیاز اساسی این حوزه فعالیتی، می‌توان آن را در دایره اقلام و محصولات استراتژیک قرار داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.