به گزارش تجارت گردان به نقل از سامان رسانه، بانک سامان با ایجاد تغییراتی در ساختار مرکز تماس خود، ضمن یکپارچه سازی تمامی درگاههای ارتباطی، کیفیت ارائه خدمات خود به مشتریان را افزایش داد.
براین اساس با تغییرات صورت گرفته، از این پس مشتریان ویژه و خاص بانک سامان میتوانند از طریق شماره ۰۲۱۶۴۲۲ خدمات خود را دریافت کنند. همچنین با ادغام سرویس تل بانک و تلفن بانک، مشتریان بانک سامان این امکان را خواهند داشت تا مراحل دریافت خدمات خود را مدیریت کنند. همچنین خدمات تل بانک برای تمامی مشتریان تلفنبانک نیز فعال شده است.
علاوه بر این، با تغییرات ایجاد شده، رمز دوم تلفن بانک حذف و مشتریان این سرویس از این پس برای استفاده از خدمات رمز پویا دریافت خواهند کرد.
لازم به ذکر است، علاوه بر این تغییرات، خدمات جدیدی شامل انواع انتقال وجه، پرداخت قبوض، دریافت گزارشات سپرده و کارت، خدمات مربوط به چکهای صادره، واگذار شده، مسدود سازی چک و دسته چکها و در نهایت فعال سازی پیامک در مرکز تماس مشتریان بانک سامان گنجانده شده است.
علاقهمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا استفاده از خدمات این مرکز میتوانند با شماره ۰۲۱۶۴۲۲ تماس بگیرند.
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از اتمام زودهنگام و سنکرونسازی فاز دوم نیروگاه سیکل…
مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان خوزستان و جمعی از مسئولان این ادارهکل…
حضور مشفقانه، هوشمندانه و نظارتی مدیران در واحدهای خسارتی رصد می شود.
رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ، از مراجع قضائی خواست تا فعالیت اپلیکیشنهای آگهی…
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: براساس آخرین آمار از ابتدای سال تاکنون ۸۰…
آژانس بینالمللی انرژی (IEA) پیشبینی کرد با تشدید رقابت میان آسیا و اروپا برای گاز…