×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بهره‌برداری وزارت نیرو از ۸۵ طرح با هفت هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری

تجارت گردان | بهره‌برداری وزارت نیرو از ۸۵ طرح با هفت هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، رضا اردکانیان روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح سدلاستیکی گالشکلام لنگرود در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود : تا آخرسال نیز بقیه ۲۲۷ طرح با سرمایه گذاری ۳۳هزارمیلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می گیرند.

وی تصریح کرد : امروز در گیلان پروژه های برق ، سد لاستیکی گالشکلام و آبرسانی به ۱۵روستا و همچنین عملیات اجرایی پروژه های مشابه ای در دستور کار قرار گرفت که در مجموع ۴۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای آنها هزینه شده و بخشی هم اجرایی شده است.

 وی اظهار داشت: وزارت نیرو ۱۷۱طرح بزرگ در گیلان در دست اجرا دارد که سرمایه گذاری آنها بیش از ۱۱هزارمیلیارد تومان و ۱.۹میلیارد یوآن است که امیدواریم بتوانیم تا پایان دولت دوازدهم تعداد قابل توجهی از این طرح های بزرگ را به بهره برداری برسانیم.

وزیرنیرو  در زمینه نرخ  برق نیز گفت: براساس تصمیم هیات وزیران هرساله قیمت برق بیش از هفت درصد افزایش داده نمی شود و سال گذشته همین مقدار بود و امسال و سال آینده هم در همین حد تعیین شده است و تغییر دیگری در این زمینه وجود ندارد.

روز پنجشنبه سدلاستیکی گالشکلام با حضور وزیر نیرو در بخش چمخاله شهرستان لنگرود افتتاح و به بهره برداری رسید.

این سد که با سازه لاستیکی برای آبیاری دو هزارو ۸۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی منطقه تامین آب می کند و حدود ۲۵۰هزار مترمکعب حجم مخزن و یک میلیون و یکصد مترمکعب هم تنظیم آب دارد.

در این مراسم افتتاح سد لاستیکی گالشکلام وزیر نیرو و هیات همراه ، استاندارگیلان ، نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی ، فرماندارلنگرود ، مدیرعامل آب منطقه ای گیلان و جمعی، داشته باشد. شهرستان لنگرود در ۶۵کیلومتری مرکز استان قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.