×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بهره برداری از کارخانه جوجه یک روزه با استفاده از تسهیلات بانک توسعه تعاون

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان بوشهر،ایجاد اشتغال های پایدار و ثابت در استان از رویکردهای اصلی بانک توسعه تعاون است که در سال ۱۴۰۰ توسط این بانک توسعه ای برنامه ریزی و هدفگذاری شده است . در همین راستا یک کارخانه جوجه کشی مرغ یک روزه گوشتی (مستقل) با حمایت و پرداخت تسهیلات از محل طرح های اشتغال پایدار روستایی توسط بانک توسعه تعاون به بهره برداری رسید.

این واحد صنعتی که با پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی توسط بانک توسعه تعاون استان در مسیر محور ارتباطی جدید بوشهر به بندر گناوه روستای کوهک احداث شده با بهره گیری از روش های نوین صنعت دامپروری باعث شکوفایی، رشد و توسعه این صنعت در کشور و استان گردیده است.
کل سرمایه طرح فوق ۱۲۵ میلیارد ریال است که با مشارکت ۱۰۰ میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون بصورت ایجادی تکمیل نهایی وبه بهره برداری رسیده است.
گفتنی است این مجتمع ظرفیت تولید سالانه ۱۷ میلیون قطعه رادارد و افزون بر این موجب اشتغالزایی پایدار ۴۵ نفر نیز خواهد شد .این طرح در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع دارای سالن مسقف با متراژ ۲۸۰۰متر مربع بصورت کاملا صنعتی و تنها طرح جوجه کشی مرغ گوشتی تک سنی در منطقه جنوب کشور است . همچنین این کارخانه مجهز به کلیه دستگاههای پیشرفته و مدرن این صنعت میباشد که اولین ماشین آلات دو زمانه در ایران را شامل می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.