×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
به‌روزرسانی جدید واتساپ پیش‌نمایش تصاویر و ویدئوها را بهبود می‌بخشد

واتساپ از بهترین برنامه‌های پیام‌رسان و پرکاربرد محسوب می‌شود که اگرچه به اندازه‌ی تلگرام قابلیت‌ها و امکانات زیادی ندارد، اما مدام در حال بهبود تجربه‌ی کاربری و ارائه‌ی قابلیت‌های جدید است.

به گزارش Xda-developer، افشارگر معروف توییتری، WABetainfo، با انتشار پستی اعلام کرد که واتساپ در حال ارائه‌ی پیش‌نمایشی جدید و بهبود‌یافته برای داکیومنت‌ها است.

tweetWABetaInfo

تا قبل از این، وقتی داکیومنتی را در قالب JPEG، PDF یا DOC به اشتراک می‌گذاشتید، واتساپ پیش‌نمایشی کلی از نوع فایل و نام آن نشان می‌داد و تنها راه برای مشاهده‌ی محتوا باز کردن آن بود؛ حالا طبق پست WABetainfo، آخرین به‌روزرسانی نسخه‌ی بتای این پلتفرم، نگاهی اجمالی به محتوای داخل داکیومنت و پیش‌نمایشی غنی‌تر را برای کاربر فراهم می‌کند.

همان‌طورکه در تصویر سمت چپ بالا می‌بینید، این پیش‌نمایش‌ها درحال‌حاضر کیفیت بسیار پایینی دارند؛ این امر می‌تواند نشان‌دهنده‌ی ماهیت بتای این قابلیت‌ باشد و انتظار می‌رود که واتساپ در نسخه‌ی نهایی این پیش‌نمایش‌ها را با وضوحی بالاتر ارائه دهد.

برای استفاده از قابلیت‌ پیش‌نمایش تصاویر و ویدئوهایی که در واتساپ در قالب داکیومنت به اشتراک گذاشته شده‌اند، لازم است تا در برنامه‌ی بتای این پلتفرم ثبت نام کرده و آخرین نسخه‌ی بتای این اپلیکیشن را نصب کنید.

واتساپ اخیراً اضافه کردن قابلیت‌های جدید و زیادی به اپلیکیشن خود آزمایش می‌کند: این برنامه به‌زودی امکان واکنش‌ به پیام‌ها با ایموجی، انتقال چت‌ها از اندروید به iOS و بازپخش پیام‌های صوتی را قبل از ارسال فراهم می‌کند. علاوه بر این، واتساپ در حال کار روی ویژگی جدیدی است که به‌طور خودکار پیام‌های صوتی را به محتوای متنی تبدیل می‌کند و ابزارهای طراحی جدید نیز امکان کشیدن خطوط ضخیم‌تر یا نازک‌تر را روی تصاویر و فیلم‌ها در‌ اختیار کاربر می‌گذارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.