×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
به‌زودی ابزارهای طراحی جدیدی به واتساپ اضافه می‌شوند

گزارش‌های جدید ادعا می‌کنند واتساپ در حال کار روی ابزارهای طراحی جدید برای تصویرها و ویدئوها است. درحالی‌که واتساپ مدت‌ها است قابلیت طراحی روی رسانه را ارائه می‌دهد، درحال‌حاضر به شما اجازه نمی‌دهد اندازه‌ی مداد را تغییر دهید. بااین‌حال، این ممکن است به‌زودی تغییر کند؛ زیرا شواهد جدید در آخرین برنامه‌ی بتای واتساپ نشان می‌دهد گزینه‌های مداد دیگری در حال آماده‌سازی هستند.

به‌گزارش xda-developers، واتساپ در حال برنامه‌ریزی برای اضافه‌کردن دو مداد طراحی جدید (در مجموع سه مداد) به ویرایشگر رسانه‌ی داخلی خود است. همان‌طورکه در تصویر زیر می‌بینید، سه مداد درجه‌ی ضخامت متفاوتی دارند که به کاربران اجازه می‌دهد خطوط ضخیم یا نازک‌تری روی تصویرها یا ویدئو‌ها بکشند. هنگامی که تصویر یا ویدئویی را برای شخصی ارسال می‌کنید، می‌توانید از داخل ویرایشگر رسانه به مدادهای جدید دسترسی داشته باشید. هم‌اکنون، این ابزارها در حال توسعه هستند و هنوز در واتساپ فعال نشده‌اند.

علاوه بر این، WABetainfo گزارش می‌دهد واتساپ همچنین در حال کار روی ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر را قبل از ارسال، تار کنند. در ابتدا تصور می‌شد این ویژگی تنها برای iOS است، اما آخرین شواهد نشان می‌دهد که قرار است راه خود را به دستگاه‌های اندرویدی نیز باز کند. توانایی محو کردن تصاویر مستقیماً از ویرایشگر تصویر هنگام به اشتراک‌گذاری اسکرین‌شات‌ها یا تصاویری که ممکن است حاوی اطلاعات حساس باشند، مفید خواهد بود. در حال حاضر، بسیاری از کاربران واتساپ برای پنهان کردن اطلاعات حساس در یک تصویر به مداد طراحی داخلی متکی هستند.

مشخص نیست که چه زمانی این ویژگی‌های جدید در اپلیکیشن واتساپ فعال می‌شوند. مثل همیشه به‌احتمال زیاد قابلیت‌های جدید ابتدا باید مرحله‌ی نسخه‌ی آزمایشی را پشت‌سر بگذارند و سپس وارد دستگاه‌های کاربران بیشتری در سراسر جهان شوند.

واتساپ در ماه‌های گذشته به ارائه‌ی ویژگی‌های جدید ادامه داده و اپ خود را بهبود بخشیده است. پیام‌رسان مذکور اخیراً پخش‌کننده‌ی نوت صوتی جدیدی به iOS اضافه کرده است که به کاربران امکان می‌دهد در پس‌زمینه به یادداشت‌های صوتی خود گوش دهند. سایر ویژگی‌های جدید اضافه‌شده عبارت‌اند از: گزینه‌های اضافی برای پیام‌های ناپدیدشونده و ادغام کیف پول Novi برای پرداخت‌ها در ایالات متحده‌ی آمریکا و امکان پیش‌نمایش پیام‌های صوتی قبل از ارسال.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.