×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
بودجه ۳۹ هزار میلیارد تومانی درمان سازمان تامین اجتماعی برای سال ۹۹ / بیمارستان میلاد ویترین درمان تامین اجتماعی است

تجارت گردان | بودجه 39 هزار میلیارد تومانی درمان سازمان تامین اجتماعی برای سال 99 / بیمارستان میلاد ویترین درمان تامین اجتماعی است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد، دکتر مهدی درخشان در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل بیمارستان میلاد گفت: علاوه بر آن شاهد مشکلات اقتصادی نیز هستیم که اثر مستقیم آن در مدیریت قابل لمس است.

وی با بیان این که به نمایندگی از اعضای هیات مدیره بیمارستان میلاد از دکتر فیاض تقدیر و تشکر می کنم، گفت: شخصیت افراد به مسئولیت ها وابسته نیست و انچه در پایان باقی می ماند خاطره خدمت صادقانه است.

دکتر درخشان تصریح کرد: از دکتر فتاحی و دکتر جعفری نیز تشکر ویژه دارم که در هیات مدیره بیمارستان از شروع به کار میلاد زحمت کشیده اند.

وی با آرزوی موفقیت برای دکتر حمزه زاده مدیرعامل جدید بیمارستان میلاد ، اظهار امیدواری کرد که کارکنان بیمارستان میلاد با وی نیز همکاری لازم را داشته باشند.

در ادامه دکتر امیر عباس منوچهری معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با خدا قوت به کارکنان بیمارستان میلاد اظهار داشت: همکاران میلاد با دلسوزی، تعصب و پشتکار انجام وظیفه و بالاترین سطح خدمات را ارائه می کنند.

                                                                                          دکتر منوچهری: مطرح بودن بیمارستان میلاد به خاطر زحمات و کار تیمی کارکنان است

وی تصریح کرد: اگر نام بیمارستان میلاد مطرح است به خاطر زحمات و کار تیمی کارکنان است.کم هم افتخار می کنم که یک و نیم سال مدیر عامل و ۳ سال عضو هیات مدیره میلاد بوده ام.

وی دکتر فیاض را الگوی اخلاق دانست و گفت: وی پیش از هفت و نیم سال بیمارستان را اداره کرد.

وی با بیان این که دکتر حمزه زاده جزء افراد خوشنام سازمان تامین اجتماعی است،گفت: امیدوارم با توجه به سابقه وی در بیمارستان میلاد البرز و مراکز دیگر ، وی بتواند در ارتقای نام میلاد موفق تر از گذشته عمل کند.

معاون درمان تامین اجتماعی با تاکید بر سطح بندی خدمات درمانی سازمان خاطر نشان کرد: بیش از ۶ میلیون نفر از خدمات حداقلی درمانی بهره مند نیستند که با عنایت به حمایت های مدیر عامل و اعضای هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، بودجه های خوبی برای این کار در نظر گرفته شده است.

دکتر منوچهری بودجه سال جاری درمان سازمان تامین اجتماعی را حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان اعلام کرد وگفت: برای سال آینده حدود ۳۹ هزار میلیارد تومان  برای بخش درمان سازمان بودجه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: ۴۱۰۰ میلیارد تومان برای برقراری عدالت درارائه خدمات درمانی و سطح بندی مراکز درمانی در نظر گرفته شده است.

دکتر منوچهری گفت: مقرر شده برای ۶ میلیون نفر در ۱۵۹ شهر مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده شود و در سایر شهرها نیز سطح بندی مراکز درمانی را خواهیم داشت.

معاون درمان تامین اجتماعی تاکید کرد: جایگاه بیمارستان میلاد نسبت به گذشته ویژه تر است چون خدماتی که در سایر بیمارستان ها قابل انجام نیست در قالب نظام ارجاع در این بیمارستان انجام خواهد شد.

در ادامه دکتر محمود رضا فیاض مدیر عامل سابق بیمارستان میلاد با تشکر از حسن نظر دکتر منوچهری به بیمارستان میلاد گفت: جا دارد یاد مرحوم دکتر نوربخش و دکتر فتاحی را گرامی بدارم.

وی گفت: حفظ حرمت ها همراه با انظباط سازمانی همواره مورد تاکید من بوده است.

                                                                                                                 دکتر فیاض: پیشرفت بیمارستان میلاد برای جامعه کارگری مفید خواهد بود

دکتر فیاض خاطر نشان کرد: هر چقدر بیمارستان میلاد پیشرفت کند برای جامعه کارگری مفیدتر خواهد بود.

وی با تاکید بر مدیریت دایره ای و نفی مدیریت پلکانی گفت: انظباط سازمانی همراه با عدم ترس کارکنان از بیان نظرات، استفاده از نظرات انتقادی و مخلوط نشدن شخصیت حقیقی وحقوقی مورد تاکید من بوده است.

او اظهار داشت: مشخص است که خطوط قرمز در هر سازمانی وجود دارد اما باید در این زمینه دقیق بود.

                                                                                                            دکترحمزه زاده: بیمارستان میلاد ویترین درمان سازمان تامین اجتماعی است

در ادامه دکتر فرهاد حمزه زاده مدیر عامل  بیمارستان میلاد با تشکر از مدیر عامل و اعضای هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، دکترمنوچهری ، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره هلدینگ درمان سازمان و هیات مدیره بیمارستان گفت: بیمارستان میلاد ویترین درمان سازمان تامین اجتماعی است و حتی می توانم بگویم که میلاد آبرو و اعتبار درمان کشور است.

وی رویکرد دکترمنوچهری در معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی را نقطه عطفی در این معاونت دانست و گفت: خوشحالم که خدمتگزار مردم به ویژه جامعه کارگری هستم و امیدوارم بتوانم جهشی در بیمارستان میلاد ایجاد کنم و روحی تازه در میلاد بدمم.

دکترحمزه زاده با تاکید بر توجه ویژه به اعتبار بخشی گفت: باید با ارائه بهترین خدمات درمانی مایه مباهات سازمان تامین اجتماعی در درمان کشور شویم.

در این مراسم دکترمحمد علی همتی و مرتضی لطفی از اعضای هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی و جمعی از مدیران و کارکنان بیمارستان میلاد حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.