×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | بورس تهران به عضویت هیات مدیره فدراسیون بورس های اروپا آسیایی برگزیده شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، بورس تهران در نشست سالانه و کمیته کاری فدراسیون بورس های اروپا آسیایی که روز ٢٣ اکتبر ٢٠١٩ در عمان برگزار شد، حضور یافت و برای یک دوره ۲ ساله، به عضویت هیات مدیره فیاس برگزیده شد.
 در نشست سالانه و کمیته کاری فدراسیون بورس های اروپا آسیایی، بورس های مسقط، مصر، آتن، ارمنستان، فرابورس، فلسطین، بخارست، قزاقستان، سوریه، سپرده گذاری مرکزی ایران، سپرده گذاری مصر، سپرده گذاری مسقط و بانک بازسازی و توسعه اروپا  (EBRD) حضور داشتند.
براساس این گزارش در نشست سالانه فیاس، بورس تهران ضمن معرفی خود، برنامه های بازاریابی جدیدی را به منظور ارتقا و توسعه این فدراسیون ارایه و پیشنهاد تاسیس واحد بازاریابی با مدیریت بورس تهران را مطرح کرد.  
همچنین در این رویداد، برای جایگزینی سه عضو فیاس شامل فرابورس ایران، بورس های ابوظبی و قبرس که دوره دو ساله عضویت هیات مدیره خود را سپری کرده بودند، رای گیری انجام شد و بورس تهران به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین عضو فدراسیون که در نشست سال گذشته در ابوظبی جایگاه خود را در هیات مدیره فدراسیون از دست داده بود، موفق شد با برنامه‌ریزی و تمرکز، رای قاطع اعضا را برای بازگشت به کرسی هیات مدیره فیاس کسب کند.

بورس تهران قصد دارد با برنامه ریزی موثر و راهبردی در این فدراسیون نقش آفرینی کند و به جایگاه های بین المللی بالاتری مانند عضویت کامل در فدراسیون جهانی بورس ها (WFE) دست یابد.
لازم به ذکر است  نشست بعدی فدراسیون، به همراه سومین رویداد ConFEAS و مراسم ٢۵ امین سال تاسیس فیاس در یونان و به میزبانی بورس آتن برگزار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.