×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بیانی: نیم‌فصل دوم سخت است چون دروازه‌ها کوچک می‌شود

به گزارش ایسنا، شاهرخ بیانی، مربی تیم فوتبال هوادار بعد از برتری یک بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن در نشست خبری گفت: ذوب آهن تیم بسیار قبال احترامی است و ساختار و قدمت زیادی دارد. فوتبال خوبی هم بازی می‌کند. 

او با بیان اینکه تیمش به گفته کارشناسان فوتبال خوبی ارائه می‌کند گفت: اما این جایگاه مناسب تیم ما نیست. ما چند بازی با باختیم ولی چند بازی را باید می‌بردیم. 

مربی هوادار برخلاف اظهارات تارتار، سرمربی ذوب آهن مبنی بر اینکه داور بسیار بد قضاوت کرده بود گفت: عملکرد داور بسیار خوب بود. خیلی باشجاعت عمل کرد و تحت تاثیر هیچ تیمی نبود. جا دارد از داور تشکر کنم. البته سه صحنه مشکوک به پنالتی به نفع تیم ما بود که بحثی نداریم و به کارشناسان داوری ارائه می‌کنیم. ما امروز ۱۰ موقعیت گل هم داشتیم. 

بیانی خاطرنشان کرد: ما بازیکنان جوان زیادی داریم و امروز هم یک بازیکن زیر ۲۰ سال بازی کرد. هیچ غصه‌ای هم نداریم و کادرفنی با شجاعت این بازیکنان را به زمین می‌فرستد و دل به این بازیکنان جوان داریم. به نظرم بازی خوبی بود. 

او در واکنش به اینکه نبود هواداران چقدر در زمین تاثیر دارد، گفت: طرفدار باید در استادیوم باشد. زیبایی فوتبال برای تماشاگر است. هیجان خلق می‌شود. متاسفانه امسال تماشاگران نبودند و امیدوارم در نیم فصل دوم شرایطی باشد که تماشاگران به ورزشگاه بیایند. زمین‌های بازی ما کیفیت خوبی ندارد. 

وی درباره کیفیت نیم فصل نخست گفت: تیم‌ها نزدیک به هم بازی می‌کردند و کسی نمی‌تواند بگوید قوی‌ترین تیم کدام تیم است. بازی‌ها بسیار نزدیک است و فکر می‌کنم نیم‌فصل دوم سخت‌تر است چون دروازه‌ها کوچک می‌شود و هیچ تیمی نمی‌خواهد گل بخورد و شکست بخورد. 

مربی تیم فوتبال هوادار درباره برنامه تیمش برای فصل نقل و انتقالات گفت: از اول فصل همه سعی‌مان این بود که روی جوان‌ها سرمایه‌گذاری کنیم و الان هم بازی می‌دهیم و از آن‌ها هم راضی هستیم چون روز به روز پیشرفت می‌کنند. در نیم‌فصل همه می‌خواهند بازیکن بگیرد. اگر تیمی بازیکن خوب داشته باشد که به ما نمی‌دهد. تیمی هست که شش، هفت بازیکن مهاجم دارد اما خیلی از تیم‌ها کمبود مهاجم دارند. با این شرایط ارزی هم امکان جذب مهاجم خارجی نداریم. فکر نمی‌کنم در نیم فصل دوم تغییرات زیادی داشته باشیم. 

بیانی تاکید کرد: خیلی از جوان‌ها تماس می‌گیرند که می‌خواهند در تیم ما بازی کنند. ساکت الهامی و خودم به بازیکنان جوان اعتقاد داریم. ما می‌خواهیم به جوان‌ها میدان دهیم. همه دنبال امتیاز هستند اما ما از جوان‌گرایی راضی هستیم. 

او درباره هدف تیمش در جام حذفی گفت: خوشبختانه ما یک سرمربی داریم به اسم ساکت الهامی که پرافتخارترین سرمربی سال‌های اخیر است و سعی می‌کنیم قهرمانی در جام حذفی را کسب کنیم. با پیروزی در سه، چهار بازی می‌توان جام را به دست آورد. تمام برنامه ریزی خودمان را برای جام حذفی گذاشتیم. 

مربی هوادار درباره لغو بازی‌های رده سنی جوانان به علت آلودگی هوا و برگزاری لیگ برتر گفت: کاش در زمانی که جام جهانی وجود داشت، لیگ برتر را برگزار می‌کردیم و از این دو ماه استفاده می‌کردیم. خیلی از بازیکنان ما را لژیونرها تشکیل می‌دادند. 

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.