×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳

تجارت گردان | بیست و ششمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک ملی ایران برگزار می شود

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل ازروابط عمومی بانک ملی ایران، معاون منابع انسانی این بانک با بیان این که افزایش سطح سلامتی، بر افزایش کیفیت کار کارکنان تاثیر می گذارد، گفت: مدیریت بانک به سطح کیفی بهداشت و سلامتی کارکنان اهمیت زیادی می دهد و برگزاری بیست و ششمین دوره المپیاد ورزشی سراسری کارکنان بانک نیز در همین راستاست.

حبیب اله رشید ارده ادامه داد: حدود ۱۲۰۰ نفر ورزشکار بانک ملی ایران در هشت رشته فوتسال، والیبال، شنا، شطرنج، تنیس روی میز، دو و میدانی، بدمینتون و تیر اندازی با حضور در بیست و ششمین المپیاد ورزشی کارکنان به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: بی شک سنگ زیربنای هر سازمان را منابع انسانی آن تشکیل می دهد و مدیریت کارامد، اثربخش و هوشمند منابع انسانی به منظور دستیابی به بهره وری پایدار، خلاقیت و نوآوری و کیفیت مناسب زندگی ضروری است.

این منابع انسانی هر سازمان است که سایر سرمایه های آن را می سازد، لذا همواره سرمایه انسانی مورد توجه مدیران ارشد بانک بوده و از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی تاکید کرد: گسترش ورزش در سطح بانک، هم سطح سلامتی کارکنان را افزایش خواهد داد و هم به صورت معناداری نیاز آنها را به هزینه های درمان کاهش خواهد داد.

معاون منابع انسانی بانک ملی ایران همچنین اعلام کرد: برندگان این المپیاد به مسابقات شبکه بانکی اعزام خواهند شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.