×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
بیست و نهمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک ملی ایران ۱۲ مهر آغاز می شود

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این دوره از رقابت ها به مدت هشت روز و در ۹ رشته ورزشی با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و دیگر مدیران ارشد بانک ملی ایران ، مقامات و مسئولان کشور در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد مقدس برگزار می شود.

در این دوره از رقابت ها ۱۴۰۳ نفر از همکاران ورزشکار و مربیان آن ها در قالب ۹۰ تیم ورزشی از ۳۲ استان در ۹ رشته فوتسال، والیبال، شنا، شطرنج، تنیس روی میز، دو و میدانی، کشتی، بدمینتون و تیر اندازی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

ستاد بیست و نهمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک ملی ایران متشکل از کمیته های مختلفی نظیر کمیته فنی ، کمیته روابط عمومی واطلاع رسانی ، حراست، کمیته بهداشت و درمان ، کمیته تدارکات و پشتیبانی ، کمیته مالی، کمیته هماهنگی و اسکان وظیفه برگزاری این دور از مسابقات را بر عهده دارند.

گفتنی است، در این المپیاد ورزشی در رشته ورزشی فوتسال ۳۹۳ نفر در قالب ۳۳ تیم، در رشته والیبال ۲۵۶ نفر در قالب ۲۲ تیم، در رشته تنیس روی میز ۱۳۹ نفر ، در رشته شنا ۱۱۴ نفر ، در رشته بدمینتون ۵۴ نفر، در رشته تیراندازی ۶۷ نفر ، در رشته دو و میدانی ۹۰ نفر و در رشته شطرنج ۱۶۰ نفر در قالب ۳۰ تیم شرکت کرده اند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.