×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بیست و یکمین همایش ملّی تعالی سازمانی برگزار شد

بیست و یکمین همایش ملى تعالى سازمانى اول اسفندماه با حضور دکتر بابک احمدى و دکتر سید محمد موسوى معاونین وزیر صمت و دکتر مسعود لطفى مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتى با تقدیر از مدیران شرکت هاى برتر و برندگان جایزه ملى تعالى برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی بیست و یکمین همایش ملى تعالى سازمانى روز اول اسفندماه با خوش آمدگویى دکتر حمیدرضا بابایى رییس مرکز تعالى سازمانى و دبیر همایش در سالن همایش هاى سازمان مدیریت صنعتى آغاز شد.
دکتر بابایى گزارشى از سوابق و روند همچنین رویکرد و اهداف این همایش ارائه داد و از ثبت نام ٧۴ شرکت در این دوره خبر داد که بیشترین میزان حضور شرکت ها در طول پنج سال اخیر در همایش ملى تعالى سازمانى بوده است.
در ادامه دکتر سید مسعود همایون فر عضو کمیته داورى ضمن ارائه گزارش کمیته داورى همایش تعالى سازمانى ، روند ارزیابى و بررسى صورت گرفته در این دوره توسط اعضاى کمیته را تشریح کرد.
دکتر محمود اولیایى رییس هیات مدیره فدراسیون مدیریت و مشاوره کسب و کار ایران و دکتر میرسامان پیشوایى رییس سازمان ملى بهره ورى نیز از دیگر سخنرانان این همایش بودند.

تحول و پیشرفت کشور در حوزه هاى صنعتى

دکتر سید محمد موسوى معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صنعت معدن و تجارت در بیست و یکمین همایش ملى تعالى سازمانى با اشاره به ارتقاى توانمندى هاى کشور در حوزه هاى صنعتى خصوصا در بخش هاى پزشکى و نفت و گاز در سال هاى پس از پیروزى انقلاب اسلامى اظهار داشت:باید قدردان زحمات کشیده شده باشیم و دست و بازوى مهندسین ، مدیران و کارگران شرکت هایى را مى بوسیم که چنین تحولات و پیشرفتى را پس از انقلاب شکوهمند اسلامى رقم زدند و در طول سال هاى تحریم در حوزه هاى گوناگون ایران را به خودکفایى رساندند از جمله در حوزه صنایع پزشکى و نفت و گاز که پیش از انقلاب وابسته به تکنولوژى، تخصص و دانش سایر کشورها بودیم.
وى افزود: در جایزه ملى تعالى شاهد حضور شرکت هایى هستیم که عملکرد پایدارى دارند. نباید فراموش کنیم که ما در یک رقابت جهانى حضور داریم و وظیفه ما این است که با توجه به ریل گذارى دولت در حوزه صادرات و ورود به مجموعه هاى بریکس و اوراسیا به سمت استانداردهاى بین المللى برویم و زیرساخت ها را ارتقا بدهیم تا توانایى رقابت در حوزه صادرات را داشته باشیم.

اهمیت مدل هاى خلق ارزش پایدار

دکتر بابک احمدى معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازى صنایع ایران نیز در ادامه این همایش با تاکید بر اهمیت جوایز و ارزیابى همچنین رتبه بندى شرکت ها در حوزه هاى صنعتى و اقتصادى گفت: در ارزیابى کیفى جوایز و رتبه بندى باید جامعه ذینفعان حس خوبى داشته باشند و این مهمترین مسئله اى است که باید مورد توجه قرار گیرد. مسئله بعدى مدل هاى خلق ارزش پایدار است. به نظر من این موضوع مولود جدیدى است در فضاى مدیریتى کشور که باید به آن پرداخته شود و یکى از مهمترین مسئولیت هاى سازمان مدیریت صنعتى به شمار مى رود. در نهایت امیدوارم جهادگران عرصه اقتصادى و صنعتى کشور در مسیر تحقق اهداف مورد نظر موفق باشند.
در پایان بیست و یکمین همایش ملى تعالى سازمانى از شرکت ها و سازمان هاى برتر در حوزه هاى مختلف تجلیل به عمل آمد.
تندیس هاى زرین ساخت و تولید سال ١۴٠٢ در سطح سازمان هاى بزرگ به شرکت هاى مهندسى و ساخت برق و کنترل مپنا-مکو و شرکت فولاد مبارکه اصفهان اهدا شد.
همچنین تندیس سیمین در این بخش به شرکت هاى هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنى خاورمیانه و گروه مپنا اختصاص یافت.
تندیس بلورین ساخت و تولید نیز به شرکت هاى فولاد سیرجان ایرانیان، فولاد هرمزگان جنوب ،توسعه آهن و فولاد گل گهر ، پتروشیمى زاگرس و فرآوران زغال سنگ پابدانا اهدا شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.