×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بیمارستان تامین اجتماعی شهید لواسانی تهران، میزبان نشست علمی بین المللی با حضور دانشمندان جهان اسلام

 به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، افشین شیرزاده در دیدار با رئیس و اعضای کانون بازنشستگان و مستمری بگیران استان اردبیل افزود: کارگران و بازنشستگان صاحبان اصلی سازمان تامین اجتماعی هستند. از زحمات و خدمات کانون بازنشستگان استان اردبیل تقدیر و تشکر می کنیم و در رفع مشکلات این قشر فرهیخته از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد .
وی ادامه داد: پیگیر مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی کانون بازنشستگان خواهیم بود. تعامل و همکاری با کانون بازنشستگان تامین اجتماعی جزو اولویت اصلی ما در این اداره کل است.
شیرزاده گفت: ارتباط دوسویه ما با شرکای اجتماعی بخصوص کانون بازنشستگان در سطح عالی است البته اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان از افراد مجرب ، دلسوز و تلاش گر کشور هستند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه دکتر میر هاشم موسوی ، سرپرست این سازمان ، برنامه جامع و اراده جدی برای رفع مشکلات و دغدغه های بازنشستگان و مستمری بگیران دارد، گفت : در سایه مدیریت انقلابی و جهادی و مشارکت کارکنان شاهد رفع مشکلات بازنشستگان فرهیخته خواهیم بود.
وی افزود : پرداخت حقوق مناسب و حفظ شان و منزلت بازنشستگان، ازکار افتادگان و بازماندگان تامین اجتماعی همواره یکی از اولویت های اصلی سازمان تامین اجتماعی است.

شیرزاده با اشاره به مواضع انقلابی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص اینکه شستا متعلق به کارگران و بازنشستگان است، اظهار داشت : طبق دستور وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی که جای تقدیر و تشکر را دارد و با پیگیریهای مدیرعامل انقلابی سازمان تامین اجتماعی، مدیریت شرکت شستا به سازمان تامین اجتماعی بازگشت و در همین راستا بخشی از هزینه های این سازمان از محل سود شرکت شستا تامین خواهد شد.
احمد برنجیان، رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان اردبیل نیز در این دیدار گفت: تعامل و همکاری مابین کانون بازنشستگان و اداره کل تامین اجتماعی استان بسیار خوب است و ارتباطات دو سویه و سازنده بین این دو مجموعه شکل گرفته است که نوید بخش خدمت شایسته به بازنشستگان فرهیخته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.