×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بیمه‌های زندگی، جایگزین مناسب برای بیمه‌های درمان

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر ابراهیم کاردگر در همایش آموزشی بیمه‌های عمر و پس انداز این شرکت که در سالن همایش‌های هتل بین‌الحرمین شیراز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، فروش بیمه‌های عمر را در وضعیت کنونی جامعه کار دشواری خواند و اظهار داشت: نمایندگان و شبکه فروش لازم است به فروش بیمه نامه‌های خرد و سودآور روی آورده تا هم سبد پرتفوی خود را متنوع کنند و هم بهره وری شرکت افزایش یابد.

در این مراسم که قائم مقام مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، مدیر بیمه‌های عمر و پس انداز، سرپرست منطقه ۵، رئیس هیات مدیره کانون نمایندگان و نمایندگان و شبکه فروش استان فارس حضور داشتند، وی با اشاره به نرخ شکنی‌های غیر حرفه‌ای در بازار صنعت بیمه، خواستار اجتناب از این وضعیت شد و ادامه روند کنونی را موجب آسیب دیدن کسب و کارها عنوان کرد.

وی اظهار داشت: رعایت مقررات و ضوابط، اصول اصلی حاکم بر این شرکت بوده و خواهد بود و برای حل مشکلات احتمالی و توسعه و رونق فعالیت ها نیز طرح‌های مختلفی مانند رفاه دانا و مهردانا تدوین شده که شبکه فروش و مدیران ستادی بایستی به جد پیگر اجرایی شدن و رسیدن  به اهداف این دو طرح باشند و سبد درآمدی خود را متنوع و پرتفوی شرکت را  افزایش دهند.

دکتر کاردگر، اجتناب از جذب قراردادهای زیان‌آور را یادآور شد و با تاکید بر حرکت به سمت پرتفوی‌های خرد و سودآور، این سیاست را باعث رشد و رونق شرکت دانست.

مدیرعامل بیمه دانا استفاده شبکه فروش از ظرفیت‌های طرح رفاه دانا را مورد تاکید قرار داد و از نمایندگان خواست با جدیت فعالیت‌های خود را در این خصوص ادامه دهند.

وی افزود:  واقعیت این است که برابر بررسی‌های انجام شده، حدود ۸ میلیون نفر حقوق بگیر در بانک رفاه وجود دارند که شبکه فروش بایستی از حداکثر توان خود برای جذب نقدینگی و بسترهای فراهم شده از طرح رفاه دانا بهره ببرند.

دکتر کاردگر همچنین جایگزینی بیمه‌های زندگی به جای درمان را از سیاست‌های جدید این شرکت برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با رونمایی از طرح های جدید بیمه دانا در این حوزه، تحول مثبت و چشمگیری در حوزه بیمه‌های زندگی کشور رخ دهد.

بیمه‌های زندگی با کانالیزه کردن حجم پول در جامه و هدایت آنها و تمرکز در شرکت‌های بیمه تورم را کاهش می‌دهد.

در ابتدای این همایش علیرضا کتیرایی سرپرست  منطقه ۵ ضمن ارائه گزارشی از وضعیت استان فارس، حضور مدیرعامل و اعضای هیات همراه را نقطه عطفی در فروش بیمه‌های زندگی در استان اعلام و شبکه فروش را به فعالیت در رشته‌های سودآور تشویق کرد.

گفتنی است: دکتر کاردگر پس از ایراد سخنرانی در همایش به اتفاق هیئت همراه، تمامی شعب و ساختمانهای شرکت در استان را مورد بازدید قرار داده و با همکاران در باره مسایل و مشکلات کاری آنها گفتگو کردند .

شایان ذکر است: بعداز ظهر همین روز انتخابات انجمن صنفی نمایندگان استان با حضور کلیه نمایندگان و رجبی رییس کانون کشوری نمایندگان بیمه دانا برگزار و اعضاء هیات مدیره انجمن فارس  انتخاب و مشغول به کار شدند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.