Categories: بانک و بیمه

بیمه آسیا تندیس زرین و نشان طلایی مشتری مداری را دریافت کرد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، تندیس زرین، لوح اهتمام و نشان طلایی اجلاس سراسری مدیریت برتردر توسعه کسب و کار با رویکرد مشتری مداری که با حضور مدیران و مسئولان ارشد سازمان ها، ارگان ها و شرکت های دولتی و خصوصی در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد، به بیمه آسیا تعلق گرفت.

بنا بر این گزارش، مدیر اجرایی دبیر خانه اجلاس، محورهای اصلی این اجلاس را ارائه تحلیل موثرترین راهبردهای مدیریت، فرآیند تغییر پذیری در سیستم تصمیمات استراتژیک و راهکارهای ارتقای آن، تعریف الگوی جهانی مدیریت و ارائه راهکارهای ارتقا، ضرورت توسعه فرآیند اطلاعات و ارتباطات، مدیریت نوین مشتری مداری و حمایت از حقوق مصرف کننده، بررسی انعکاس صدای مشتری در تامین نیازهای تولید کنندگان و توزیع کنندگان و ارائه دهندگان خدمات برشمرد و در سخنان خود از بیمه آسیا به عنوان یکی از شرکت های برتر نام برد.

فتحنایی

Recent Posts

مدیرعامل پتروشیمی ایلام منصوب شد

با حکم رشید قانعی؛ مدیرعامل پترول، یوسف شریفی به عنوان مدیرعامل پتروشیمی ایلام منصوب شد.

4 ساعت ago

بازدید وزیر نفت از شرکت پتروشیمی پارس

وزیر نفت به همراه جمعی از مدیران ارشد صنعت نفت، ضمن بررسی روند تولید شرکت…

4 ساعت ago

آگهی مزایده فروش سهام شرکت فن آوری ارتباطات همگرارایانه

شرکت جهان ارقام پارس (سهامی خاص) به شماره ثبت ۵۰۲۵۲۵ متعلق به بانک ایران زمین…

5 ساعت ago

ارائه خدمات بانکداری اینترنتی متناسب با نیاز شرکت ها و مشتریان بزرگ در بام سازمانی

با توجه به اهمیت مشتریان بزرگ شامل شرکت ها، نهادها و هلدینگ های بزرگ اقتصادی،…

5 ساعت ago

مراسم اجرای پویش مهر بانک سپه در استان تهران برگزار شد

مراسم ارسال بسته های لوازم التحریر اهدایی بانک سپه به دانش آموزان مناطق کم برخوردار…

5 ساعت ago