×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بیمه ملت برنده مناقصه سازمان راهداری شد

بیمه ملت از امضای مناقصه امور بیمه‌ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و تبادل این قرارداد در جلسه‌ای مشترک با حضور دکتر دلفراز مدیرعامل بیمه ملت و مهندس امانی معاون وزیر راه و ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد.

مهندس امانی، ضمن اشاره به رضایت‌مندی بیمه‌گزاران بزرگ بیمه ملت از جمله راه‌آهن ج.ا.ا ابراز امیدواری کرد که سازمان راهداری نیز بتواند خدمات شایسته‌ای را از بیمه ملت دریافت کند.

دکتر دلفراز نیز با اشاره به حضور بیمه ملت در سطح یک توانگری شرکت‌های بیمه و کسب نسبت بالای ۲۰۰ برای نهمین سال متوالی، ضمن ابراز خرسندی از حضور سازمان راهداری در جمع خانواده بزرگ بیمه‌گزاران بیمه ملت؛ بر لزوم ارائه خدمات شایسته به بیمه‌شدگان به عنوان رویکرد اصلی بیمه ملت تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، گستره قرارداد بیمه‌ای منعقدشده، در ۳۱ استان کشور است.

همچنین؛ در این جلسه که روز دوشنبه اول شهریور ماه سال‌جاری برگزار شد، همتی معاون فنی بیمه‌های اشخاص، قربانی معاون بازاریابی و فروش و مجید صیاد از بیمه ملت و نیز بنی اسدی معاون اداری و مالی، دست نشان مدیر منابع انسانی و جمعی از مدیران کل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای حضور داشتند. گفتنی است؛ بیمه ملت انواع خدمات بیمه‌ای را به کارکنان سازمان راه‌آهن ج.ا.ا، اعضای صندوق بازنشستگی کشوری، بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و… ارائه می‌دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.