×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بیکاری ۳۰۰ هزار نفر در بخش ورزش

تجارت گردان | بیکاری ۳۰۰ هزار نفر در بخش ورزش

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا درباره شروع مجدد لیگ برتر فوتبال، افزود: ادامه لیگ برتر فوتبال، تقریبا ۶ تا هفت هفته طول می‌کشد که تقریبا هر پنج روز یک مسابقه برگزار می‌شود. حتما همه مسابقات بدون تماشاگر و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و با نظارت کامل خواهد بود.
وی گفت: اگر ۲۰ تا ۲۵ خرداد مشکل خاصی ایجاد شد، دوباره مسابقات را متوقف می‌کنیم.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به مشکلات اقتصادی باشگاه‌های خصوصی، افزود: ۲۸ هزار باشگاه بخش خصوصی به شدت دچار مشکل شده اند. متاسفانه حدود ۳۰۰ هزار نفر کارمند، سه ماه است که بیکار شده اند. بخش زیادی کارکنان این باشگاه‌ها افرادی هستند که بیمه نبودند و از کمک‌های بخش اقتصادی هم نمی‌توانند منتفع شوند.
وی ضمن اجازه از رئیس جمهور برای آغاز تدریجی فعالیت‌های ورزشی بخش خصوصی، گفت: باشگاه‌های خصوصی که حدود ۶۰ درصد آن را باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام تشکیل می‌دهند، به شدت دچار مشکل شده اند، بنابراین اجازه می‌خواهیم تا با هماهنگی و نظارت وزارت بهداشت و فدراسیون پزشکی ورزشی فعالیت آن‌ها به تدریج آغاز شود.
سلطانی فر افزود: می‌خواهیم شرایطی فراهم شود تا افرادی که شاغل بودند، اما بیمه نداشتند، هم بتوانند از کمک‌های دولتی استفاده کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.