×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش ایسنا، گل‌گهر و مس شهر بابک فردا (سه‌شنبه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند. هاشم بیک‌زاده، مربی گل‌گهر در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد: برای ما از فردا جام حذفی شروع می‌شود. جام حذفی همیشه معروف به جام شگفتی‌ها بوده و هر اتفاقی ممکن است بیفتد. آقای قلعه‌نویی به بازیکنان گوشزد کرده که نباید تیم حریف را دست کم بگیریم. ان‌شاءالله فردا یک بازی خوب شاهد خواهیم بود و با برد این بازی را پشت سر می‌گذاریم.

او افزود: جام حذفی یک میان‌بر خوب برای حضور در لیگ قهرمانان آسیاست. ما هم جزئی از این میان‌بر حساب می‌شویم و امیدوارم شانسمان خوب باشد و این اتفاق خوب را برای گل‌گهر رقم بزنیم.

مربی گل‌گهر درباره غایبان تیمش گفت: چند تا از بازیکنان ما به دلایلی نیستند. آقای علی‌زاده و خدابنده‌لو را نداریم. البته ما ۲۳ بازیکن خوب داریم که می‌توانند جای هم دیگر را پر کنند.

بیک‌زاده درباره چشم‌انداز گل‌گهر در جام حذفی بیان کرد: اتفاقات خیلی زیادی ممکن است در مسیر ما در جام جهانی رخ دهد. چشم‌انداز ما این است که اتفاق خوبی برای باشگاه گل‌گهر و بازیکنان رخ دهد. مردم خوب سیرجان لیاقت کسب سهمیه آسیایی را دارند.

او در پایان درباره شناختشان از مس شهر بابک توضیح داد: مس شهر بابک تیم قابل احترامی است. سرمربی تیمشان آقای بدری‌زاده همبازی من بوده و مربی خوب و بادانشی است. آن‌ها نتایج خوبی کسب کرده‌اند و فکر می‌کنم کمترین گل خورده را در لیگ یک داشته باشند. ما با تمام وجود برای این بازی می‌رویم تا اتفاق خوبی رخ دهد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.