×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | تأمین غذای بیش از ۸۰ میلیون ایرانی وظیفه خطیر بانک کشاورزی است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان سیستان و بلوچستان؛خدارحمی عصر روز دوشنبه سوم تیرماه در جمع کارکنان مدیریت و رؤسای شعب بانک در این استان، ضمن اعلام مطلب فوق از تحقق ۲۵ درصدی برنامه تجهیز منابع بانک کشاورزی ابراز رضایت کرد و با اشاره به نقش کلیدی بخش کشاورزی در زیست اجتماعی ، حمایت ازاین بخش را وظیفه بانک کشاورزی دانست.
مدیر عامل بانک کشاورزی با بیان اینکه تلاش های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به لطف خداوند و همدلی مردم بی نتیجه مانده افزود: دشمنان به عظمت ملت ما پی بردند و به یاری خداوند شرایط به نفع مردم رقم خواهد خورد.
وی اضافه کرد: در کنار فعالان اقتصادی، بانکداران نیز در شرایط کنونی با چالش هایی مواجه هستند که با تلاش و همبستگی بیش از پیش کارکنان نظام بانکی این چالش ها بر طرف خواهد شد و از این شرایط عبور خواهیم کرد.
خدارحمی در ادامه، حمایت از فرآیند تأمین غذای بیش از ۸۰ میلیون جمعیت کشور را وظیفه ای خطیر برای بانک کشاورزی دانست و افزود: نباید نعماتی مانند خودکفایی در زمینه تولید گندم و … را نادیده گرفت.
مدیر عامل بانک کشاورزی ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان این بانک در استان سیستان وبلوچستان، بر تداوم این تلاش ها برای ارتقای جایگاه بانک‌ و توسعه خدمات به هموطنان به ویژه فعالان بخش کشاورزی تأکید کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.