×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تأکید بر بهبود کیفیت ارائه خدمات بیمه تکمیلی به هنرمندان/ بررسی ظرفیت های فرهنگ و هنر ایران و مالزی

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر، سید مجید پوراحمدی در دیدار با رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا که در محل صندوق اعتباری هنر انجام شد با قدردانی از ارائه خدمات بیمه ای به اصحاب فرهنگ و هنر طی دوسال گذشته تاکنون، اظهار داشت: تلاش ما در این صندوق حمایت همه جانبه از اهالی فرهنگ، هنر،رسانه و فعالان قرآن و عترت سراسر کشور به ویژه در مناطق کم برخوردار بوده و هست از این رو همواره بر ارائه خدمات و تسهیلات بهینه به این قشر فرهیخته تأکید داشته و داریم.
رئیس هیأت مدیره صندوق اعتباری هنر درادامه با اشاره به رضایت حداکثری اعضای این صندوق از شرکت بیمه گر دانا، تصریح کرد: صندوق اعتباری هنر همواره به دنبال توسعه کمی و کیفی حمایت ها و ایجاد تنوع در ارائه خدمات و تسهیلات به جامعه تحت پوشش خود است.
تأکید بر ارائه بهترین و کامل ترین خدمات بیمه ای درمان تکمیلی
در ادامه این دیدار مدیر عامل بیمه دانا نیز ارائه خدمات و تسهیلات به خانواده فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی سراسر کشور را افتخار بزرگی برای این شرکت عنوان کرد و افزود: تلاش ما این است تا بهترین و کامل ترین خدمات بیمه ای درمان تکمیلی را به این قشر فرهیخته ارائه نمائیم.
بررسی ظرفیت های فرهنگ و هنر ایران و مالزی
همچنین مشاور وزیر فرهنگ و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر در دیدار با رایزن فرهنگی ایران در مالزی با تشریح برخی از اقدامات و فعالیت های شاخص انجام گرفته از سوی این صندوق طی یکی دوسال گذشته، گفت: توجه به مقوله حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر یکی از مهمترین برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت مردمی است.
سید مجید پوراحمدی در ادامه اظهار داشت: هدف ما حرکت صندوق از یک نهاد حمایت‌گر با توزیع منابع به سوی سازمانی است که زمینه ایجاد درآمد پایدار برای اصحاب فرهنگ و هنر را فراهم کند.
رئیس هیات مدیره صندوق اعتباری در عین حال تصریح کرد: تمام تلاش ما ساماندهی زیرساخت های کسب و کارهای فرهنگ و هنر است لذا در صورت فراهم بودن بستر و زیرساخت مناسب، هنرمندان مستعد ایرانی می توانند آثار خود را در سراسر جهان عرضه کنند.
وی همچنین با اشاره به لزوم برنامه ریزی برای تدوین یک تفاهم نامه مشترک همکاری با رایزنی فرهنگی ایران در مالزی، گفت: خوشبختانه امروز شرایط خوبی برای همکاری مشترک فراهم شده که می توان بر ظرفیت های موجود صندوق اعتباری هنر تاکید کرد.
در ادامه رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی نیز ضمن قدردانی از فعالیت ها و اقدامات مجموعه صندوق اعتباری هنر طی یکی دوسال گذشته گفت: معتقدم صندوق اعتباری هنر اکنون به عنوان مجموعه ای معرفی شده که می تواند به عنوان یکی از بهترین و موثرترین پشتوانه ها مورد توجه قرار گیرد.
حجت الاسلام حمید رضا ارزانی تصریح کرد: بنده از نزدیک همواره شاهد بودم که در شرایط سخت که ماجرای کرونا مشکلات زیادی را برای تعداد زیادی از هنرمندان فراهم ساخته بود، دوستان ما در صندوق اعتباری هنر نهایت تلاش خود را انجام دادند تا در حد امکانات پشتیبان ارزشمندی برای اصحاب فرهنگ و هنر باشند.
وی ضمن ارائه پیشنهادات خود برای توسعه و گسترش همکاری میان صندوق اعتباری هنر و رایزنی فرهنگی ایران در مالزی ، تأکید کرد: براین باورم شرایط و نقش موثر صندوق اعتباری هنر به گونه ای است که می تواند در راستای اهداف عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در توسعه اقتصاد هنر به عنوان یک بازوی مشاوره ای قدرتمند مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
در این دیدار دو طرف بر بررسی ظرفیت های فرهنگ و هنر ایران و مالزی برای انجام پروژه های مشترک و همچنین بررسی نحوه حضور هنرمندان ایران و مالزی در رویداد های مشترک تأکید کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.