×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
تاثیر سازنده جشن های دانش آموزی بر بهره وری ، رعایت ایمنی و انگیزه کاری

این جشن که با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری همراه است ، طی روز های گذشته بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته با استقبال و رضایت خوب خانواده شرکت مواجه شده است .
خبرنگار هفته نامه آتشکار با حاضران در چهارمین روز این جشن ، گفتگو کرده که در پی می آید :
بابک بیگی مدیر ایمنی و آتش نشانی شرکت گفت : اجرای این گونه جشن ها و تجلیل از دانش پژوهان نمونه در عملکرد بهتر این عزیزان در سنوات آتی و پیشرفت علمی آنها موثر است .
 وی افزود : این برنامه در روحیه شاغلین نیز تاثیرگذار است و باعث خواهد شد کارکنان در محیط کار انگیزه و عملکرد خوبی داشته باشند زیرا فکر آزادی دارند و در نهایت رعایت ایمنی نیز بیشتر خواهد شد .
محمدرضا امین صبوری مدیر تولید و توزیع برق نیز نشاندن لبخند روی صورت خانواده ها را یکی از بهترین اقدامات در جهت رضایت کارکنان دانست و گفت : شادی و نشاط و حس تعلق در خانواده ها با ارزشی که به کارکنان خود می دهیم شکل می گیرد و توجه به این مقوله باعث می شود کارکنان شور و نشاط را در حین کار نشان دهند و در نهایت کیفیت کار نیز بهتر خواهد شد . وی افزود :  کارگران طلایه داران جبهه اقتصادی اند و تجلیل از خانواده های آنها باعث تقویت بنیان خانواده خواهد شد .
رسول دهقانی شاغل در مهندسی نت مکانیک گفت : برای بار سوم است که در این جشن شرکت می کنیم . نگاه ویژه به دانش آموزان ممتاز باعث انگیزه بیشتر برای پیشرفت می شود و همچنین محرکی عالی برای دیگر دانش آموزان است تا ممتاز باشند و این موضوع در نهایت باعث رشد و پیشرفت جامعه می شود .
شکراله کرم زاده از مدیریت مهندسی نورد با قدردانی از دست اندرکاران برگزار کننده این جشن گفت : ۸ سال است که در جشن دانش پژوهان ممتاز شرکت می کنیم و هر سال این جشن باعث می شود تا فرزندان علاقه بیشتری نسبت به درس خواندن پیدا کنند .
آرمان ریاحی فرزند شهرام شاغل در مدیریت مهندسی نت راه و ساختمان با اشاره به اینکه در ترم ششم رشته علوم پزشکی در دانشگاه اصفهان مشغول به تحصبل است گفت : از کلاس اول هر ساله در این مراسم شرکت کرده ام و شرکت در این جشن ها و تجلیل از من یکی از عواملی بود که باعث شد درتحصیل پیشرفت کنم . این احساس که درس خواندنم توسط ذوب آهن دیده می شود، تاثیر بسیاری بر من دارد .
وی عضویت در خانواده ذوب آهن اصفهان را باعث افتخار دانست و افزود : سخت کوشی ، تلاش و همت از خصیصه های ذوب آهن اصفهان است که در خانواده ما نیز وجود دارد .
در حاشیه این جشن از محمد اسماعیلی فرزند رسول شاغل در مدیریت اتوماسیون و ارتباطات که حائز رتبه ۵۷ کشوری در رشته علوم تجربی شده ، قدردانی گردید .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.