×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تاج: اشتباهات داوری نتیجه ۱۱ بازی لیگ برتر را تغییر داد

 به گزارش تجارت گردان به نقل از ایرنا، مهدی تاج عصر شنبه در نشست مجمع عادی سالیانه فوتبال استان مرکزی، افزود: همچنین اشتباهات داوری در ۱۲ مسابقه دیگر لیگ هم وجود داشته اما نتیجه بازی را تغییر نداده است.

وی ادامه داد: همه تیم‌های حاضر در لیگ برتر ادعا می‌کنند که از اشتباهات داوری ضرر کرده‌اند اما این طور نیست اگر تیم‌ها در برخی مسابقات از اشتباهات داوری ضرر کرده‌اند، در برخی مسابقات هم از این اشتباهات سود کرده‌اند و نتیجه بازی به نفعشان شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: تیم فوتبال آلومینیوم اراک یکی از تیم‌هایی است که در فصل جاری بیش از تیم‌های دیگر از اشتباهات داوری ضرر کرد و در بازی دیروز شاید اگر VAR بود کمک داور اشتباه نمی‌کرد.

تاج اضافه کرد: اگرچه تجهیز ورزشگاه‌ها به VAR وظیفه باشگاه‌ها است اما فدراسیون این وظیفه را بر عهده گرفته است.

وی در ادامه سخنان خود به ظرفیت فوتبال ساحلی کشور اشاره کرد کرد گفت: فوتبال ساحلی ایران جزو بهترین‌های جهان است و گسترش این ورزش در دستور کار فدراسیون قرار دارد

رییس فدراسیون فوتبال بیان کرد: فوتبال ساحلی یکی از کم هزینه‌ترین ورزش‌ها است و با سرمایه‌گذاری اندک می‌توان یک تیم قوی در این ورزش سازماندهی و برای کشور افتخار آفرینی کرد.

تاج ادامه داد: فوتسال کشور ما هم مانند فوتبال ساحلی ظرفیت بسیاری دارد و اکنون جزو ۶ کشور برار جهان درراین ورزش هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها یک اقدام بی سابقه بود و با وجود اینکه برخی افراد این مهم را تهدید می‌دانستند، با برنامه‌ریزی‌های کاربردی فدراسیون این مهم به یک فرصت تبدیل شده چرا که حضور بانوان نظم قابل قبولی به ورزشگاه‌ها می‌بخشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.