×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تارتار: از دیدن لیدرهای نفت در ورزشگاه خوشحال شدم

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن از هفته نهم لیگ برتر فوتبال با تساوی یک بر یک به پایان رسید. مهدی تارتار، سرمربی ذوب آهن در نشست خبری بعد از این بازی، اظهارکرد: از هواداران و لیدرهای با معرفت نفت با اینکه در ورزشگاه بودند و این به سود ما نبود، تشکر می کنم. وقتی آن ها را در ورزشگاه دیدم استقبال کردم و خوشحال شدم و هیچ اعتراضی از حضور آن ها در ورزشگاه به ناظر بازی نداشتم. دوست داشتیم هوادار باشد تا جذابیت های فوتبال بیشتر شود. امیدوارم روزی برسد که همه هواداران مخصوصا هواداران نفت که عاشقانه تیمشان را دوست دارند به استادیوم بیایند.

وی بیان کرد: دو تیم امروز برای بردن بازی کردند. نیمه اول تقریبا پایاپای بود و روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و اگر اشتباه نکنم گل به خودی هم بود اما قبل از آن به نظرم تمام توپ از خط رد شد و باید کارشناسی شود. امیدوارم داور اشتباه نکرده باشد زیرا به این صورت حق به حق دار رسیده است و اعتراضی هم وجود ندارد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در شروع نیمه دوم با توجه به شناختی که در نیمه اول پیدا کردیم، سعی کردیم از یک جناح خاص بیشتر حمله کنیم و تا زمان به ثمر رساندن گل، کمی بی نظم بودیم اما بعد از اینکه گل زدیم، موقعیت های بهتری نسبت به تیم نفت داشتیم. حریف هم روی ضربات ایستگاهی خوب کار کرد و می‌توانست برنده بازی باشد.

وی عنوان کرد: درست است که بازی دو گل داشت اما خیلی جذاب بود و امیدوارم چه آن هایی که در ورزشگاه بودند و چه آن هایی که از طریق تلویزیون بازی را دیدند لذت برده باشند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.