×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
تالار‌های پذیرایی استان تهران تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

تجارت گردان | تالار‌های پذیرایی استان تهران تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از صدا وسیما، انوشیروان محسنی بندپی، افزود: اکنون رستورانداران علاوه بر خدمات بیرون‌بر، می‌توانند با رعایت دستورالعمل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت حضوری از متقاضیان پذیرایی کنند.

وی تصریح کرد: بازرسان بر نحوه فعالیت و رعایت اصول بهداشتی در رستوران‌ها و قهوه خانه‌ها (کافی‌شاپ‌ها) نظارت می‌کنند و با افراد خاطی از طریق قانون به شدت برخورد می‌شود.

استاندار تهران گفت: با کاهش محدودیت‌ها احساس خطر مردم از واگیری بیماری کرونا کاهش یافته و این موضوع بسیار نگران‌کننده است.

آقای محسنی بندپی ادامه داد: مجوز بازگشایی واحد‌های صنفی و استفاده از حمل‌ونقل عمومی با قید لزوم رعایت آئین‌نامه‌های بهداشتی صادر شد و در ابتدا میزان رعایت در حد ۵۶ درصد و میانگین کشوری ۷۴ درصد بود، اما اکنون این رقم به ۱۰.۵ درصد در این استان رسیده است.

وی بیان کرد: متاسفانه دستورات بهداشتی در وسایل حمل و نقل عمومی نظیر مترو و اتوبوس از سوی شهروندان رعایت نمی‌شود.

محسنی بندپی از شهروندان خواست برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا موضوع را جدی بگیرند و علاوه بر اصول بهداشتی حتما از ماسک و دستکش استفاده کنند.

وی گفت: هم‌اکنون پیشنهادی به وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا برای اعمال محدودیت‌ها ارسال نکرده‌ایم و امید به همکاری و همراهی مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی داریم.

بر اساس آخرین آمار، تاکنون ۱۸۰ هزارو ۱۵۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و جان‌باختگان کرونا به هشت هزارو ۵۸۴ نفر رسیده‌اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.