×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تامین برق پایدار بیمارستان ها و مراکز درمانی در روزهای کرونایی

تجارت گردان | تامین برق پایدار بیمارستان ها و مراکز درمانی در روزهای کرونایی

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از توانیر، مصطفی رجبی با بیان این که در ایام نوروز افزون بر ۲۰ هزار نفر از پرسنل صنعت برق فعالیت خواهند کرد تا شبکه پایداری شبکه برق حفظ شود، خاطرنشان کرد: همه پرسنل این صنعت با درک شرایط کنونی کشور، برای تداوم خدمات رسانی مطلوب و تامین برق پایدار برای مشترکان تلاش می کنند.

رجبی با اشاره به این که این تعداد درنیروگاه ها، مراکز دیسپاچینگ، و گروه ها و اکیپ های عملیاتی و مراکز اتفاقات شرکت های برق منطقه ای و توزیع نیروی برق سراسر کشور فعالیت خواهند کرد.

سخنگوی صنعت برق همچنین از آغاز پویش #صنعت -برق -همیشه_بیدار به منظور نشان دادن حمایت مجموعه صنعت برق از پزشکان و پرستارانی خبر داد که برای مداوای بیماران کرونا  در کشور تلاش می کنند.

رجبی تاکید کرد:  تأمین برق مطمئن و پایدار و ارائه خدمات غیرحضوری برای رفاه حال مشترکان به ویژه در شرایط حاضر، اولویت اصلی صنعت برق است.

وی خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا در قالب این پویش به فعالان نظام سلامت کشور نشان دهیم که درمبارزه با این بیماری کنار آنها هستیم.

سخنگوی صنعت برق در عین حال خاطرنشان کرد: به منظور تامین برق بیمارستان ها و مراکز درمانی، هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت.

برپایه این گزارش، این کمپین با مشارکت شرکت های مادر تخصصی توانیر و تولید نیروی برق حرارتی و نیروگاه ها،شرکت های برق منطقه ای و شرکت های توزیع نیروی برق سراسر کشور آغاز به کار کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.