×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۴ خرداد , ۱۴۰۳
تامین بودجه در سال ۱۴۰۰ برای گروه های مختلف شغلی که از معافیت هایی در حق بیمه برخوردار بودند

به گزارش تجارت گردان به نقل از  روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مصاحبه با  سیما نیوز – خبرگزاری صدا و سیما،  از تامین بودجه در سال ۱۴۰۰ برای گروه های مختلف شغلی  از جمله بافندگان فرش که از معافیت هایی در حق بیمه برخوردار بودند خبر داد.
وی گفت: برای گروه های مختلف شغلی مثل جامعه بافندگان فرش دستباف،  زنبورداران و سایر اقشار که از معافیت هایی در حق بیمه برخوردار بودند ، در بند ( و ) تبصره  ۲ قانون بودجه در جزء دیگری غیر از ۸۹ هزار میلیارد تومان منابع که برای سازمان تامین اجتماعی تامین اعتبار شده و مابقی ردیف تا سقف تا ۱۵۰ هزار میلیارد تومان معین شده تا  به این بخش هم کمک جدی شود. شریعتمداری تاکید کرد: در سال ۱۴۰۰  با این اقدام، معوقاتی که دولت در این زمینه دارد با توجه به تامین اعتبار ما به تفاوت ۸۹ هزار میلیارد تومان تا  ۱۵۰ هزار میلیارد تومان برطرف خواهد شد تا هیچ کس در نوبت و پشت نوبت دریافت استفاده از این نوع خدمات بیمه ای سازمان تامین اجتماعی قرار نگیرد و بیمه افراد بدون وقفه استمرار یابد.
وی بیان کرد: در سال گذشته شش هزار میلیارد تومان منابع از طریق تسهیل گر ما یعنی طریق جهاد دانشگاهی در امر توانمندسازی خانوار به خصوص بانوان  سرپرست خانوار در اختیار ۹ استان قرار گرفت تا  نسبت به توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار کمک شود .
وی گفت: این اقدام در سال ۱۴۰۰ برای تمامی استان ها با تامین اعتباری که انجام گرفته است تسری خواهد یافت .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.