×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
تامین و توزیع به موقع کالاهای اساسی در کرمانشاه

تجارت گردان | تامین و توزیع به موقع کالاهای اساسی در کرمانشاه

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه ؛ ماشالله ارویسی با اشاره به اقدامات این اداره در سال گذشته در خصوص تامین و ذخیره سازی ۶۵۰۰ تن برنج هندی و تایلندی گفت: براساس مصوبات ستاد تنظیم بازار از این مقدار برنج،  ۱۵۰۰ تن برنج هندی و ۲۰۰۰ تن برنج تایلندی با نرخهای مصوب ستاد تنظیم بازار  در استان توزیع شد.

ارویسی همچنین  از توزیع ۱۸۵۰ تن برنج در سطح فروشگاههای بزرگ استان در روزهای پایانی سال خبرداد

وی گفت: این اداره با اقدام به موقع و توزیع بیش از ۱۱ هزار و ۲۰۰ تن شکر در طول سال  و ۷۰۰ تن از این محصول درشب عید مانع از  افزایش قیمت شکر  در بازار شد.

مدیرکل غله وخدمات بازرگانی استان کرمانشاه درادامه به دیگر وظایف این اداره درخصوص خرید تضمینی محصولات  کشاورزی گندم و دانه های روغنی  اشاره و تاکید کرد: اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با دارا بودن بیش از ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تن فضای ذخیره سازی استاندارد در غالب ۱۱ مرکز ذخیره سازی دولتی و ۴۹ مرکز ذخیره سازی بخش خصوصی، از استانهای پیشرو در زمینه صنعت سیلوسازی کشور است که در سال  گذشته  با تجهیز ۸۰ مرکز خرید تضمینی در سراسر استان،  توانست بیش از ۵۴۶ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را خریداری کند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه  یادآور شد: این اداره در سال گذشته بیش از ۱۵ هزار و ۸۰۰ تن دانه روغنی کلزا و بیش از ۱۹۸ تن دانه روغنی آفتابگردان خریداری کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.