×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تامین ۲۴۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن دماوند 

 به گزارش تجارت گردان به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی صبح امروز پنجشنبه ۲۸ دی ماه در سفر یک روزه به دو شهرستان دماوند و فیروزکوه که پیرو سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت انجام شد، ضمن بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان دماوند در جمع خبرنگاران گفت: تکمیل سایت یکهزار و ۲۰ واحدی دماوند از پیشرفت مناسبی برخوردار است و هم اکنون در حال انجام خدمات زیربنایی هستیم تا تکمیل واحدها هرچه سریع‌تر به اتمام برسد و حداکثر در نیمه اول سال آینده همه واحدها تحویل داده شود.

بذرپاش تعداد ثبت نام کنندگان دارای ۴ شرط در نهضت ملی مسکن شهرستان دماوند را ۷ هزار نفر اعلام کرد و افزود: تخصیص زمین به این متقاضیان در حال انجام است.

وی اظهار کرد: یک قطعه زمین ۱۶۰ هکتاری برای نهضت ملی مسکن شهرستان دماوند در نظر گرفته شده که در حال رفع برخی مغایرت‌های آن برای الحاق هستیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: زمین ۸۰ هکتاری دیگری نیز به این شهرستان الحاق شده و در حال آماده سازی است که این دو قطعه زمین و این سایت پاسخگوی اکثر متقاضیان خواهد بود اما آمادگی داریم در صورت کمبود زمین بازهم اراضی بیشتری را تامین کنیم.

به گفته بذرپاش، در شهرستان فیروزکوه هم زمین کافی تامین شده و عملیات آماده سازی آن آغاز شده است.

گفتنی است وزیر راه و شهرسازی صبح امروز طی سفر به شهرستان دماوند از سایت ۳۰۰ هکتاری تامین زمین در این شهرستان دماوند با ظرفیت ساخت ۱۵ هزار واحد مسکونی بازدید کرد.

پروژه ۱۰۵ هکتاری تامین زمین و سایت نهضت ملی مسکن دماوند از دیگر پروژه‌هایی بود که  بذرپاش در این سفر از آن‌ها بازدید کرد.

در حال حاضر ۱۵۷۰ واحد در شهرستان دماوند در دست ساخت است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.