×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تامین 400 سری جهیزیه ویژه مددجویان و معلولان بوشهری توسط پتروشیمی جم

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ تفاهم‌نامه‌ سه‌جانبه تامین ۴۰۰ سری جهیزیه برای مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر مابین شرکت پتروشیمی جم، اداره کل بهزیستی استان بوشهر و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس روز گذشته (دوشنبه ۲۹ خردادماه ۱۴۰۲) با حضور مدیرعامل منطقه ویژه، مدیرکل بهزیستی استان بوشهر و نماینده شرکت پتروشیمی جم در محل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به امضا رسید.
تعداد ۴۰۰ سری جهیزیه‌ اهدایی به زوج‌های جوان نیازمند، به ارزش ۸۰ میلیارد ریال توسط پتروشیمی جم تامین شده و به واجدین شرایط بر اساس اولویت‌ و دهک نیازمندی تحت پوشش اهدا می‌شود.
این اقدام مطابق با قوانین و مقررات مرتبط با سازمان بهزیستی کشور در راستای کمک به اقشار آسیب‌پذیر، ازدواج آسان جوانان، رونق و جهش تولید از طریق خرید کالای ایرانی و کمک به کارخانه و کارگران ایرانی بوده و با هدف ترویج اهتمام به انجام مستمر مسئولیت‌های اجتماعی شرکتها با رویکرد توانمندسازی صورت گرفته است.
پتروشیمی جم اسفندماه سال گذشته نیز با همین رویکرد، ۷۷ سری جهیزیه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال به زوج‌های جوان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر اهدا کرد. این شرکت با اختصاص بخشی از بودجه‌ خود در حوزه مسئولیت اجتماعی همواره در خدمت‌رسانی به جامعه پیرامونی اقدام موثری انجام داده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.