×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تاکید سرپرست وزارت کشاورزی برای مبارزه با ملخ های صحرایی

تجارت گردان | تاکید سرپرست وزارت کشاورزی برای مبارزه با ملخ های صحرایی

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در نشست مدیران ارشد این وزارتخانه و روسای سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌ها که امروز به شکل ویدئو کنفرانس در محل سالن نعمتی جم برگزار شد اظهار کرد: امسال با برنامه ریزی و تدارکی که دیده شده، مشکل جدی در تامین نهاده‌های کشاورزی نظیر بذر، کود و آفت‌کش‌ها نداشته‌ایم و این پیش‌بینی‌ها برای سال آینده نیز انجام شده است.

او بیان کرد: برای توسعه بخش کشاورزی نیاز است تعامل و ارتباط معاونت‌ها و سازمان‌ها و بخش خصوصی تقویت شود و هیچ تصمیم و سیاستی بدون کسب نظر و مشاوره با تشکل‌ها انجام نشود.

کشاورز با اشاره به اینکه در آستانه هفته منابع طبیعی قرار داریم، تصریح کرد: باید جشن درختکاری را پاس بداریم و بر اساس دستورالعمل‌های مقابله با بیماری کرونا، مراسم درختکاری را برگزار کنیم.

او تصریح کرد: براساس پیش‌بینی‌های لازم برای تامین کالا‌های اساسی نظیر گوشت مرغ، گوشت قرمز و مرکبات در ایام نوروز داشته باشیم و بازار را رصد کنیم تا کمبود‌ها در بازار مشاهده نشود.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: مبارزه با ملخ در استان‌های جنوبی کشور باید استمرار یابد و لازم است استان‌های درگیر موضوع را جدی بگیرند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.