×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر برنامه ریزی و توجه ویژه به سرمایه انسانی بانک

تجارت گردان | تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر برنامه ریزی و توجه ویژه به سرمایه انسانی بانک

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این همایش عضو هیات مدیره، استفاده از اعتبارنامه های داخلی (ال سی داخلی)، خرید دین و ضمانت نامه ها، فروش املاک مازاد و دارایی ها، ادغام شعب به خصوص در مراکز استان ها به منظور افزایش درآمد بانک و مدیریت هزینه ها و همچنین جبران کسری کارکنان را امری ضروری و لازم الاجرا دانست.

برات کریمی در ادامه سخنان خود عملکرد مناسب این اداره امور شعب را در سطح استان و منطقه یک کشور مورد تقدیر قرار داد و گفت: باید با برنامه ریزی و توجه بیشتر به منابع انسانی در جهت نیل به اهداف بانک گام برداریم.

وی کشف نیروهای توانمند، با تجربه و دارای دانش را برای انتخاب در پست های مختلف مورد تاکید قرار داد.

 در ادامه این همایش سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، ضمن اشاره به اهمیت استفاده از رمز یکبار مصرف و سامانه ۶۰ به تشریح محاسن و استفاده لاجرم از این ابزار پرداخت.

مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، رمز موفقیت یک روابط عمومی قوی را در مهارت و توانایی افراد در برقراری ارتباط موثر با دیگران دانست.

در ادامه فتحی بیرانوند مدیر امور منطقه یک کشور کسب رتبه اول در منطقه یک کشور را مرهون زحمات و کارکرد مناسب و هدفمند همکاران و مسئولان استان برشمرد.

حسن سعیدی اصل مدیر امور بازرسی و حسابرسی نیز با اشاره به بهداشت اعتباری، رعایت دستورالعمل های بانکی، اعلام به موقع سوء جریانات به مسئولان را مهم خواند و از همه همکاران خواست تا تسهیل و تسریع در انجام امور مشتریان، احراز هویت و استعلام تعهدات را جزو یکی از اولویت های کاری خود مدنظر قرار دهند.

عادل غلامی رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی رعایت اخلاق، انصاف و ایجاد همدلی و همکاری، افزایش رضایت مندی، تسهیل و تسریع در فرآیند ارائه خدمات، تکریم مشتریان و توجه به سودآوری شعب را از اولویت های کاری این استان برشمرد.

در پایان از رئیس اداره امور شعب، همکاران نمونه و شعب برتر به جهت عملکرد مطلوب با اهدای لوح تقدیر شد.

همچنین مدیران ارشد بانک در ادامه سفر خود به این استان، از شعب زعفرانیه و تبریز بازدید کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.