×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر حمایت از تولید و اشتغال

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در جمع مسئولان اداره امور شعب استان چهار محال و بختیاری بانک افزود: پرداخت تسهیلات به بخش تولید باید تسریع و در مقابل مشکلات تولید کنندگان باید صبوری شود، اما در مواردی که نیاز به اقدام قانونی است باید همه پیگیری های لازم در جهت تعیین تکلیف موضوع انجام شود.

وی سودآوری را محور فعالیت های بانک اعلام و خاطرنشان کرد: بانک یک بنگاه اقتصادی است که در صورت داشتن سود می تواند به حیات خود ادامه دهد، بنابراین افزایش درآمدهای غیرمشاع از طریق صدور ضمانتنامه، خرید دین و سایر خدمات مشابه باید در دستور کار باشد.

کریمی همچنین با ابراز خرسندی از کسب مقام برتر این اداره امور شعب در منطقه یک کشور، این امر را حاکی از وجود کارکنان متعهد، فعال و با انگیزه در سطح استان دانست و بر لزوم استفاده از استعدادهای همکاران در پیشبرد امور بانک تاکید کرد.

حمید رضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور نیز که در این نشست حضور داشت ضمن تقدیر از عملکرد اداره امور شعب استان چهار محال و بختیاری، راهکارهایی را به منظور افزایش کیفیت خدمت رسانی به مشتریان بیان کرد.

احمد رضا صباغی رئیس اداره امور شعب استان نیز گزارشی از عملکرد شعب تحت پوشش ارائه کرد.عضو هیات مدیره بانک ملی ایران طی سفر به استان چهار محال و بختیاری در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه اقتصاد مقاومتی استان نیز شرکت کرد و توضیحاتی در خصوص اعتبارات تخصیص یافته توسط بانک ملی ایران به واحدهای تولیدی و نیز مناطق آسیب دیده از سیل ارائه کرد.

عضو هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران همچنین ضمن بازدید از شرکت تاراز واقع در شهرک صنعتی شهرکرد که در زمینه تولید ورق های گالوانیزه، پوشش دار و رنگی فعالیت می کند، با مدیران آن گفت و گو کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.