×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تاکید قائم مقام مدیرعامل بانک ملی ایران بر ارائه خدمات مالی گسترده به طرح های دانش بنیان

ابوالفضل نجارزاده در جریان این بازدید در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که این نمایشگاه فضایی جدید برای ارائه محصولات و خدمات بانک ملی ایران به شرکت ها و موسسات حاضر در نمایشگاه فراهم کرده است، اظهارداشت: بنا داریم در این نمایشگاه با معرفی خدمات برتر بانک بتوانیم به توافقات و همکاری های گسترده ای در زمینه های نظام تامین مالی با شرکت های حاضر و فعال در نمایشگاه برسیم تا اثربخشی آن را در توسعه اقتصاد کشور شاهد باشیم.
وی با توجه به این که بانک ملی ایران در بسیاری از حوزه های مالی در نظام بانکی کشور پیشگام است، افزود: طی سال های اخیر کسب و کارهای خرد و مشاغل کوچک کمتر مورد توجه قرار گرفته اند اما بانک ملی ایران با نگاه ویژه به شرکت های دانش بنیان و کسب و کارهای نوین و خرد در تلاش است تا با ارائه تسهیلات ویژه به افزایش ظرفیت تولید و توسعه این شرکت ها در راستای خلق ثروت، ایجاد ارزش افزود، افزایش بهره وری و تکمیل زنجیره ارزش این شرکت ها کمک کند.
قائم مقام مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه به کمک ها و حمایت های بانک به شرکت های دانش بنیان به عنوان یک سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: نظام تامین مالی نباید صرفا روی طرح های بزرگ و تکلیفی تمرکز کند بلکه باید در راستای ایفای رسالت اجتماعی به مشاغل کوچک و زودبازده نیز توجه ویژه کند.
وی با بیان این مطلب در بخش دیگری از سخنانش همکاری های گسترده و دو جانبه در این نمایشگاه را از نقاط قوت نمایشگاه رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران دانست و تصریح کرد: بسیاری از عموم مردم آگاهی کافی از خدمات بانک ندارند و این نمایشگاه یک هم افزایی و بستری مناسب برای ارائه خدمات مالی به موسسات، شرکت ها و صنایع حاضر فراهم کرده است.
نجار زاده تصریح کرد: با هم افزایی مدیریتی می توانیم با بکارگیری توانمندی های بخش های مختلف کشور و شرکت های حاضر در نمایشگاه یک گام روبه جلو در جهت حل مشکلات و توسعه پایدار بانک برداریم.
وی از همکاران حاضر در نمایشگاه خواست تا با هم افزایی و حضور در غرفه های نمایشگاه از ظرفیت های موجود برای ارائه خدمات مالی بانک برای جذب مشتریان و منابع جدید تلاش کنند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.